na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
Valencia
4.
Valencia 2
5.
Silverstone
6.
Silverstone 2
7.
Nürburgring
8.
Nürburgring 2
9.
Hungaroring
10.
Hungaroring 2
11.
Spa
12.
Spa 2
13.
Monza
14.
Monza 2
15.
Yas Marina
16.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Valencia
3. Valencia
KWALIFIKACJE
Valencia, Walencja
Długość: 4051 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Conor Daly
ART GrandPrix
1 : 22.329
min
USA
2.
Daniil Kvyat
Arden
1 : 22.536
min
RUS
3.
Facu Regalia
ART GrandPrix
1 : 22.603
min
RA
4.
Aaro Vainio
Koirainen GP
1 : 22.616
min
FIN
5.
Kevin Korjus
Koirainen GP
1 : 22.621
min
EST
6.
Tio Ellinas
Manor
1 : 22.761
min
CY
7.
Dino Zamparelli
Manor
1 : 22.861
min
GB
8.
Carlos Sainz Jr
Arden
1 : 22.891
min
E
9.
Robert Visoiu
Arden
1 : 22.893
min
RO
10.
Jack Harvey
ART GrandPrix
1 : 22.925
min
GB
11.
David Fumanelli
Trident Racing
1 : 22.936
min
I
12.
Melville McKee
Bamboo Engineering
1 : 22.954
min
GB
13.
Giovanni Venturini
Trident Racing
1 : 22.993
min
I
14.
Patric Niederhauser
Jenzer
1 : 23.000
min
CH
15.
Alex Fontana
Jenzer
1 : 23.019
min
CH
16.
Adderly Fong
Status
1 : 23.054
min
CND
17.
:
18.
Emanuele Zonzini
Trident Racing
1 : 23.524
min
RSM
19.
Josh Webster
Status
1 : 23.559
min
GB
20.
Luis Sa Silva
Carlin
1 : 23.878
min
ANG
21.
Samin Gómez
Jenzer
1 : 24.322
min
VE
22.
Jimmy Eriksson
Status
1 : 25.044
min
S
23.
Carmen Jorda
Bamboo Engineering
1 : 25.103
min
E
24.
Ryan Cullen
Manor
1 : 41.349
min
GB
25.
Patrick Kujala
Koirainen GP
1 : 23.294
min
SF
26.
Nick Yelloly
Carlin
0 : 00.000
min
GB
27.
Lewis Williamson
Bamboo Engineering
0 : 00.000
min
GB
Conor Daly
VALENCIA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.