na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Istanbul
2.
Istanbul 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Monte Carlo
6.
Monte Carlo 2
7.
Valencia
8.
Valencia 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Nürburgring
12.
Nürburgring 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Silverstone
9. Silverstone
KWALIFIKACJE
Silverstone, Northampton
Długość: 5900 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Jules Bianchi
ART GrandPrix
1 : 58.531
min
F
2.
Alvaro Parente
Carlin
1 : 58.971
min
P
3.
Christian Vietoris
Racing Engineering
1 : 59.143
min
D
4.
Dani Clos
Racing Engineering
1 : 59.881
min
E
5.
Max Chilton
Carlin
1 : 59.952
min
GB
6.
Marcus Ericsson
iSport International
2 : 00.044
min
S
7.
Esteban Gutiérrez
ART GrandPrix
2 : 00.109
min
MEX
8.
Sam Bird
iSport International
2 : 00.175
min
GB
9.
Charles Pic
Addax
2 : 00.223
min
F
10.
Johnny Cecotto Jr
Ocean RT
2 : 00.300
min
YV
11.
Jolyon Palmer
Arden
2 : 00.462
min
GB
12.
Davide Valsecchi
Team AirAsia
2 : 00.527
min
I
13.
Romain Grosjean
DAMS
1 : 59.020
min
F
14.
Michael Herck
Coloni
2 : 00.529
min
RO
15.
Julian Leal
Rapax
2 : 00.927
min
CO
16.
Pal Varhaug
DAMS
2 : 01.203
min
N
17.
Luca Filippi
SuperNova Int
2 : 01.315
min
I
18.
Kevin Ceccon
Coloni
2 : 01.816
min
I
19.
Giedo van der Garde
Addax
2 : 01.894
min
NL
20.
Luiz Razia
Team AirAsia
2 : 01.922
min
BR
21.
Stefano Coletti
Trident Racing
2 : 02.681
min
I
22.
Josef Kral
Arden
2 : 02.800
min
CZ
23.
Rodolfo Gonzalez
Trident Racing
2 : 03.268
min
YV
24.
Fairuz Fauzy
SuperNova Int
2 : 04.518
min
MAL
25.
Fabio Leimer
Rapax
2 : 08.608
min
CH
26.
Kevin Mirocha
Ocean RT
0 : 00:000
min
D
Jules Bianchi
SILVERSTONE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.