na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Istanbul
2.
Istanbul 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Monte Carlo
6.
Monte Carlo 2
7.
Valencia
8.
Valencia 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Nürburgring
12.
Nürburgring 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Istanbul
2. Istanbul
KWALIFIKACJE
Istanbul, Istanbul
Długość: 5333 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Dani Clos
Racing Engineering
0 : P8
min
E
2.
Charles Pic
Addax
0 : P7
min
F
3.
Luiz Razia
Team AirAsia
0 : P6
min
BR
4.
Stefano Coletti
Trident Racing
0 : P5
min
I
5.
Giedo van der Garde
Addax
0 : P4
min
NL
6.
Jules Bianchi
ART GrandPrix
0 : P3
min
F
7.
Sam Bird
iSport International
0 : P2
min
GB
8.
Romain Grosjean
DAMS
0 : P1
min
F
9.
Marcus Ericsson
iSport International
0 : P9
min
S
10.
Davide Rigon
Coloni
0 : P10
min
I
11.
Christian Vietoris
Racing Engineering
0 : P11
min
D
12.
Fairuz Fauzy
SuperNova Int
0 : P12
min
MAL
13.
Josef Kral
Arden
0 : P13
min
CZ
14.
Michael Herck
Coloni
0 : P14
min
RO
15.
Kevin Mirocha
Ocean RT
0 : P15
min
D
16.
Davide Valsecchi
Team AirAsia
0 : P16
min
I
17.
Jolyon Palmer
Arden
0 : P17
min
GB
18.
Pal Varhaug
DAMS
0 : P18
min
N
19.
Julian Leal
Rapax
0 : P19
min
CO
20.
Rodolfo Gonzalez
Trident Racing
0 : P20
min
YV
21.
Luca Filippi
SuperNova Int
0 : P21
min
I
22.
Johnny Cecotto Jr
Ocean RT
0 : P22
min
YV
23.
Esteban Gutiérrez
ART GrandPrix
0 : P23
min
MEX
24.
Max Chilton
Carlin
0 : P24
min
GB
25.
Fabio Leimer
Rapax
0 : P25
min
CH
26.
Mikhail Aleshin
Carlin
0 : P26
min
RUS
Nie startował w wyścigu:
26.
Mikhail Aleshin
Carlin
0 : P26
min
Dani Clos
ISTANBUL
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.