na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Istanbul
2.
Istanbul 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Monte Carlo
6.
Monte Carlo 2
7.
Valencia
8.
Valencia 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Nürburgring
12.
Nürburgring 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Monte Carlo
5. Monte Carlo
KWALIFIKACJE
Monte Carlo, Monte Carlo
Długość: 3340 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Sam Bird
iSport International
1 : 21.876
min
GB
2.
Davide Valsecchi
Team AirAsia
1 : 22.198
min
I
3.
Alvaro Parente
Racing Engineering
1 : 22.371
min
P
4.
Stefano Coletti
Trident Racing
1 : 22.449
min
I
5.
Josef Kral
Arden
1 : 22.585
min
CZ
6.
Giedo van der Garde
Addax
1 : 21.781
min
NL
7.
Max Chilton
Carlin
1 : 22.664
min
GB
8.
Jules Bianchi
ART GrandPrix
1 : 21.991
min
F
9.
Esteban Gutiérrez
ART GrandPrix
1 : 22.834
min
MEX
10.
Johnny Cecotto Jr
Ocean RT
1 : 22.909
min
YV
11.
Luca Filippi
SuperNova Int
1 : 22.929
min
I
12.
Charles Pic
Addax
1 : 23.077
min
F
13.
Rodolfo Gonzalez
Trident Racing
1 : 23.114
min
YV
14.
Fabio Leimer
Rapax
1 : 23.217
min
CH
15.
Oliver Turvey
Carlin
1 : 23.373
min
GB
16.
Luiz Razia
Team AirAsia
1 : 23.377
min
BR
17.
Dani Clos
Racing Engineering
1 : 23.470
min
E
18.
Jolyon Palmer
Arden
1 : 23.496
min
GB
19.
Julian Leal
Rapax
1 : 23.752
min
CO
20.
Marcus Ericsson
iSport International
1 : 23.315
min
S
21.
Kevin Ceccon
Coloni
1 : 23.913
min
I
22.
Fairuz Fauzy
SuperNova Int
1 : 24.103
min
MAL
23.
Kevin Mirocha
Ocean RT
1 : 24.235
min
D
24.
Michael Herck
Coloni
1 : 24.466
min
RO
25.
Pal Varhaug
DAMS
1 : 25.077
min
N
26.
Romain Grosjean
DAMS
1 : 32.079
min
F
Sam Bird
MONTE CARLO
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.