na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Istanbul
2.
Istanbul 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Monte Carlo
6.
Monte Carlo 2
7.
Valencia
8.
Valencia 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Nürburgring
12.
Nürburgring 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Spa
15. Spa
KWALIFIKACJE
Spa, Spa-Francorchamps
Długość: 6973 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Christian Vietoris
Racing Engineering
2 : 18.345
min
D
2.
Luca Filippi
Coloni
2 : 19.779
min
I
3.
Jules Bianchi
ART GrandPrix
2 : 20.211
min
F
4.
Michael Herck
Coloni
2 : 20.748
min
RO
5.
Marcus Ericsson
iSport International
2 : 20.858
min
S
6.
Adam Carroll
SuperNova Int
2 : 21.491
min
GB
7.
Romain Grosjean
DAMS
2 : 21.715
min
F
8.
Johnny Cecotto Jr
Ocean RT
2 : 21.753
min
YV
9.
Esteban Gutiérrez
ART GrandPrix
2 : 21.877
min
MEX
10.
Giedo van der Garde
Addax
2 : 21.956
min
NL
11.
Brendon Hartley
Ocean RT
2 : 22.145
min
NZ
12.
Dani Clos
Racing Engineering
2 : 22.254
min
E
13.
Fairuz Fauzy
SuperNova Int
2 : 22.299
min
MAL
14.
Mikhail Aleshin
Carlin
2 : 22.326
min
RUS
15.
Josef Kral
Arden
2 : 22.346
min
CZ
16.
Max Chilton
Carlin
2 : 22.573
min
GB
17.
Fabio Leimer
Rapax
2 : 22.623
min
CH
18.
Rodolfo Gonzalez
Trident Racing
2 : 22.655
min
YV
19.
Luiz Razia
Team AirAsia
2 : 22.895
min
BR
20.
Sam Bird
iSport International
2 : 23.365
min
GB
21.
Jolyon Palmer
Arden
2 : 23.495
min
GB
22.
Pal Varhaug
DAMS
2 : 23.830
min
N
23.
Stefano Coletti
Trident Racing
2 : 24.272
min
I
24.
Julian Leal
Rapax
2 : 24.832
min
CO
25.
Davide Valsecchi
Team AirAsia
2 : 23.364
min
I
26.
Charles Pic
Addax
2 : 20.056
min
F
Christian Vietoris
SPA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.