na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Istanbul
2.
Istanbul 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Monte Carlo
6.
Monte Carlo 2
7.
Valencia
8.
Valencia 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Nürburgring
12.
Nürburgring 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Nürburgring
11. Nürburgring
KWALIFIKACJE
Nürburgring, Nürburg
Długość: 5148 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Charles Pic
Addax
1 : 40.317
min
F
2.
Luca Filippi
Coloni
1 : 40.393
min
I
3.
Romain Grosjean
DAMS
1 : 40.431
min
F
4.
Jules Bianchi
ART GrandPrix
1 : 40.755
min
F
5.
Giedo van der Garde
Addax
1 : 40.781
min
NL
6.
Fabio Leimer
Rapax
1 : 40.794
min
CH
7.
Alvaro Parente
Carlin
1 : 40.803
min
P
8.
Esteban Gutiérrez
ART GrandPrix
1 : 40.817
min
MEX
9.
Marcus Ericsson
iSport International
1 : 40.859
min
S
10.
Luiz Razia
Team AirAsia
1 : 40.968
min
BR
11.
Sam Bird
iSport International
1 : 40.970
min
GB
12.
Dani Clos
Racing Engineering
1 : 40.998
min
E
13.
Christian Vietoris
Racing Engineering
1 : 41.101
min
D
14.
Adam Carroll
SuperNova Int
1 : 41.141
min
GB
15.
Stefano Coletti
Trident Racing
1 : 41.166
min
I
16.
Michael Herck
Coloni
1 : 41.059
min
RO
17.
Kevin Mirocha
Ocean RT
1 : 41.268
min
D
18.
Davide Valsecchi
Team AirAsia
1 : 41.354
min
I
19.
Josef Kral
Arden
1 : 41.356
min
CZ
20.
Rodolfo Gonzalez
Trident Racing
1 : 41.489
min
YV
21.
Johnny Cecotto Jr
Ocean RT
1 : 41.489
min
YV
22.
Jolyon Palmer
Arden
1 : 41.594
min
GB
23.
Pal Varhaug
DAMS
1 : 41.633
min
N
24.
Julian Leal
Rapax
1 : 41.894
min
CO
25.
Fairuz Fauzy
SuperNova Int
1 : 41.966
min
MAL
26.
Max Chilton
Carlin
1 : 42.783
min
GB
Charles Pic
NüRBURGRING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.