na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Istanbul
2.
Istanbul 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Monte Carlo
6.
Monte Carlo 2
7.
Valencia
8.
Valencia 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Nürburgring
12.
Nürburgring 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Valencia
7. Valencia
KWALIFIKACJE
Valencia, Walencja
Długość: 5419 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Charles Pic
Addax
1 : 46.675
min
F
2.
Giedo van der Garde
Addax
1 : 46.727
min
NL
3.
Romain Grosjean
DAMS
1 : 46.771
min
F
4.
Luca Filippi
SuperNova Int
1 : 46.953
min
I
5.
Esteban Gutiérrez
ART GrandPrix
1 : 46.995
min
MEX
6.
Sam Bird
iSport International
1 : 47.016
min
GB
7.
Dani Clos
Racing Engineering
1 : 47.041
min
E
8.
Davide Valsecchi
Team AirAsia
1 : 47.129
min
I
9.
Jules Bianchi
ART GrandPrix
1 : 47.337
min
F
10.
Marcus Ericsson
iSport International
1 : 47.417
min
S
11.
Luiz Razia
Team AirAsia
1 : 47.418
min
BR
12.
Max Chilton
Carlin
1 : 47.451
min
GB
13.
Alvaro Parente
Carlin
1 : 47.752
min
P
14.
Pal Varhaug
DAMS
1 : 47.802
min
N
15.
Christian Vietoris
Racing Engineering
1 : 47.875
min
D
16.
Stefano Coletti
Trident Racing
1 : 47.963
min
I
17.
Jolyon Palmer
Arden
1 : 48.032
min
GB
18.
Michael Herck
Coloni
1 : 48.056
min
RO
19.
Fabio Leimer
Rapax
1 : 48.234
min
CH
20.
Johnny Cecotto Jr
Ocean RT
1 : 48.337
min
YV
21.
Fairuz Fauzy
SuperNova Int
1 : 48.527
min
MAL
22.
Josef Kral
Arden
1 : 48.601
min
CZ
23.
Kevin Ceccon
Coloni
1 : 48.631
min
I
24.
Rodolfo Gonzalez
Trident Racing
1 : 48.716
min
YV
25.
Julian Leal
Rapax
1 : 48.768
min
CO
26.
Kevin Mirocha
Ocean RT
1 : 48.972
min
D
Charles Pic
VALENCIA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.