na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Istanbul
2.
Istanbul 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Monte Carlo
6.
Monte Carlo 2
7.
Valencia
8.
Valencia 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Nürburgring
12.
Nürburgring 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Catalunya
3. Catalunya
KWALIFIKACJE
Catalunya, Barcelona
Długość: 4655 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Giedo van der Garde
Addax
1 : 30.473
min
NL
2.
Sam Bird
iSport International
1 : 30.488
min
GB
3.
Charles Pic
Addax
1 : 30.616
min
F
4.
Romain Grosjean
DAMS
1 : 30.807
min
F
5.
Davide Valsecchi
Team AirAsia
1 : 30.820
min
I
6.
Dani Clos
Racing Engineering
1 : 30.927
min
E
7.
Marcus Ericsson
iSport International
1 : 30.935
min
S
8.
Stefano Coletti
Trident Racing
1 : 30.974
min
I
9.
Luca Filippi
SuperNova Int
1 : 31.084
min
I
10.
Max Chilton
Carlin
1 : 31.192
min
GB
11.
Jules Bianchi
ART GrandPrix
1 : 30.369
min
F
12.
Josef Kral
Arden
1 : 31.447
min
CZ
13.
Luiz Razia
Team AirAsia
1 : 31.513
min
BR
14.
Michael Herck
Coloni
1 : 31.527
min
RO
15.
Alvaro Parente
Racing Engineering
1 : 31.636
min
P
16.
Esteban Gutiérrez
ART GrandPrix
1 : 31.645
min
MEX
17.
Kevin Ceccon
Coloni
1 : 31.670
min
I
18.
Rodolfo Gonzalez
Trident Racing
1 : 31.694
min
YV
19.
Kevin Mirocha
Ocean RT
1 : 31.757
min
D
20.
Pal Varhaug
DAMS
1 : 31.779
min
N
21.
Fairuz Fauzy
SuperNova Int
1 : 31.821
min
MAL
22.
Jolyon Palmer
Arden
1 : 31.822
min
GB
23.
Mikhail Aleshin
Carlin
1 : 31.977
min
RUS
24.
Johnny Cecotto Jr
Ocean RT
1 : 33.246
min
YV
25.
Julian Leal
Rapax
1 : 32.934
min
CO
26.
Fabio Leimer
Rapax
0 : 00.000
min
CH
Giedo van der Garde
CATALUNYA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.