na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Istanbul
2.
Istanbul 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Monte Carlo
6.
Monte Carlo 2
7.
Valencia
8.
Valencia 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Nürburgring
12.
Nürburgring 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Hungaroring
13. Hungaroring
KWALIFIKACJE
Hungaroring, Budapeszt
Długość: 4381 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Luiz Razia
Team AirAsia
1 : 30.411
min
BR
2.
Luca Filippi
Coloni
1 : 30.551
min
I
3.
Marcus Ericsson
iSport International
1 : 30.557
min
S
4.
Charles Pic
Addax
1 : 30.742
min
F
5.
Romain Grosjean
DAMS
1 : 30.746
min
F
6.
Jules Bianchi
ART GrandPrix
1 : 30.752
min
F
7.
Giedo van der Garde
Addax
1 : 30.760
min
NL
8.
Fabio Leimer
Rapax
1 : 30.803
min
CH
9.
Esteban Gutiérrez
ART GrandPrix
1 : 30.826
min
MEX
10.
Sam Bird
iSport International
1 : 30.890
min
GB
11.
Max Chilton
Carlin
1 : 30.935
min
GB
12.
Josef Kral
Arden
1 : 30.936
min
CZ
13.
Christian Vietoris
Racing Engineering
1 : 30.974
min
D
14.
Michael Herck
Coloni
1 : 31.122
min
RO
15.
Stefano Coletti
Trident Racing
1 : 31.229
min
I
16.
Dani Clos
Racing Engineering
1 : 31.239
min
E
17.
Mikhail Aleshin
Carlin
1 : 31.312
min
RUS
18.
Adam Carroll
SuperNova Int
1 : 31.175
min
GB
19.
Pal Varhaug
DAMS
1 : 31.396
min
N
20.
Jolyon Palmer
Arden
1 : 31.513
min
GB
21.
Kevin Mirocha
Ocean RT
1 : 31.541
min
D
22.
Julian Leal
Rapax
1 : 31.542
min
CO
23.
Johnny Cecotto Jr
Ocean RT
1 : 31.578
min
YV
24.
Fairuz Fauzy
SuperNova Int
1 : 31.755
min
MAL
25.
Rodolfo Gonzalez
Trident Racing
1 : 31.779
min
YV
26.
Davide Valsecchi
Team AirAsia
1 : 31.080
min
I
Luiz Razia
HUNGARORING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.