na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Istanbul
2.
Istanbul 2
3.
Catalunya
4.
Catalunya 2
5.
Monte Carlo
6.
Monte Carlo 2
7.
Valencia
8.
Valencia 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Nürburgring
12.
Nürburgring 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Monza
17. Monza
KWALIFIKACJE
Monza, Monza
Długość: 5793 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Charles Pic
Addax
1 : 32.349
min
F
2.
Luca Filippi
Coloni
1 : 32.460
min
I
3.
Fabio Leimer
Rapax
1 : 32.485
min
CH
4.
Alvaro Parente
Carlin
1 : 32.600
min
P
5.
Romain Grosjean
DAMS
1 : 32.630
min
F
6.
Dani Clos
Racing Engineering
1 : 32.684
min
E
7.
Christian Vietoris
Racing Engineering
1 : 32.727
min
D
8.
Adam Carroll
SuperNova Int
1 : 32.761
min
GB
9.
Sam Bird
iSport International
1 : 32.801
min
GB
10.
Max Chilton
Carlin
1 : 32.811
min
GB
11.
Jolyon Palmer
Arden
1 : 32.848
min
GB
12.
Josef Kral
Arden
1 : 32.858
min
CZ
13.
Michael Herck
Coloni
1 : 32.865
min
RO
14.
Davide Valsecchi
Team AirAsia
1 : 33.019
min
I
15.
Marcus Ericsson
iSport International
1 : 33.121
min
S
16.
Rodolfo Gonzalez
Trident Racing
1 : 33.129
min
YV
17.
Brendon Hartley
Ocean RT
1 : 33.183
min
NZ
18.
Luiz Razia
Team AirAsia
1 : 33.206
min
BR
19.
Jules Bianchi
ART GrandPrix
1 : 33.293
min
F
20.
Giedo van der Garde
Addax
1 : 33.297
min
NL
21.
Fairuz Fauzy
SuperNova Int
1 : 33.452
min
MAL
22.
Johnny Cecotto Jr
Ocean RT
1 : 33.571
min
YV
23.
Julian Leal
Rapax
1 : 33.646
min
CO
24.
Stéphane Richelmi
Trident Racing
1 : 34.150
min
MC
25.
Esteban Gutiérrez
ART GrandPrix
1 : 35.228
min
MEX
26.
Pal Varhaug
DAMS
1 : 39.190
min
N
Charles Pic
MONZA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.