na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2018
Sezon 2018
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Phoenix
3.
Long Beach
4.
Barber Circuit
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Elkhart Lake
11.
Newton
12.
Toronto
13.
Lexington
14.
Pocono
15.
Gateway
16.
Portland
17.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Indianapolis
5. Indianapolis
KWALIFIKACJE
Indianapolis, Indiana
Długość: 4192 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Will Power
Team Penske
1 : 09.8182
min
AUS
2.
Robert Wickens
Schmidt Motorsports
1 : 09.9052
min
CDN
3.
Sebastien Bourdais
Dale Coyne
1 : 09.9449
min
F
4.
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
1 : 10.0858
min
CDN
5.
Jordan King
Carpenter Racing
1 : 10.1326
min
GB
6.
Josef Newgarden
Team Penske
1 : 10.7276
min
USA
7.
Simon Pagenaud
Team Penske
1 : 10.0382
min
F
8.
Alexander Rossi
Andretti Autosport
1 : 10.1062
min
USA
9.
Spencer Pigot
Carpenter Racing
1 : 10.1601
min
USA
10.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 10.1847
min
BR
11.
Takuma Sato
Rahal Letterman
1 : 10.1979
min
J
12.
Tony Kanaan
Foyt Enterprises
1 : 10.3592
min
USA
13.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 10.0985
min
USA
14.
Marco Andretti
Herta Autosport
1 : 10.1044
min
USA
15.
Edward Jones
Chip Ganassi Racing
1 : 10.2859
min
GB
16.
Max Chilton
Carlin
1 : 10.2113
min
GB
17.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 10.3605
min
USA
18.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
1 : 10.3221
min
NZ
19.
Zachary Claman
Dale Coyne
1 : 10.5064
min
CND
20.
Zach Veach
Andretti Autosport
1 : 10.3371
min
USA
21.
Matheus Leist
Foyt Enterprises
1 : 10.6425
min
BR
22.
Gabby Chaves
Harding Racing
1 : 10.5066
min
USA
23.
Charlie Kimball
Carlin
1 : 10.7784
min
USA
24.
Kyle Kaiser
Juncos Racing
1 : 10.7394
min
USA
Will Power
INDIANAPOLIS
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2018
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.