na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2018
Sezon 2018
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Phoenix
3.
Long Beach
4.
Barber Circuit
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Elkhart Lake
11.
Newton
12.
Toronto
13.
Lexington
14.
Pocono
15.
Gateway
16.
Portland
17.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Barber Circuit
4. Barber Circuit
KWALIFIKACJE
Barber Circuit, Alabama
Długość: 3685 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Josef Newgarden
Team Penske
1 : 07.4413
min
USA
2.
Will Power
Team Penske
1 : 07.4541
min
AUS
3.
Sebastien Bourdais
Dale Coyne
1 : 07.5337
min
F
4.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 07.7807
min
USA
5.
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
1 : 07.9472
min
CDN
6.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
1 : 08.0303
min
NZ
7.
Marco Andretti
Herta Autosport
1 : 07.6027
min
USA
8.
Alexander Rossi
Andretti Autosport
1 : 07.7488
min
USA
9.
Simon Pagenaud
Team Penske
1 : 07.8409
min
F
10.
Robert Wickens
Schmidt Motorsports
1 : 07.8455
min
CDN
11.
Zach Veach
Andretti Autosport
1 : 07.9894
min
USA
12.
Edward Jones
Chip Ganassi Racing
1 : 08.4386
min
GB
13.
Max Chilton
Carlin
1 : 08.0235
min
GB
14.
Charlie Kimball
Carlin
1 : 08.5494
min
USA
15.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 08.1038
min
USA
16.
Zachary Claman
Dale Coyne
1 : 08.5531
min
CND
17.
Spencer Pigot
Carpenter Racing
1 : 08.1184
min
USA
18.
Takuma Sato
Rahal Letterman
1 : 08.5676
min
J
19.
Jordan King
Carpenter Racing
1 : 08.3997
min
GB
20.
Gabby Chaves
Harding Racing
1 : 08.9763
min
USA
21.
Matheus Leist
Foyt Enterprises
1 : 08.5516
min
BR
22.
Rene Binder
Juncos Racing
1 : 09.5404
min
A
23.
Tony Kanaan
Foyt Enterprises
1 : 11.2015
min
USA
Josef Newgarden
BARBER CIRCUIT
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2018
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.