na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2018
Sezon 2018
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Phoenix
3.
Long Beach
4.
Barber Circuit
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Elkhart Lake
11.
Newton
12.
Toronto
13.
Lexington
14.
Pocono
15.
Gateway
16.
Portland
17.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Elkhart Lake
10. Elkhart Lake
KWALIFIKACJE
Elkhart Lake, Wisconsin
Długość: 6513 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Josef Newgarden
Team Penske
1 : 43.2026
min
USA
2.
Will Power
Team Penske
1 : 43.2508
min
AUS
3.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 43.3811
min
USA
4.
Alexander Rossi
Andretti Autosport
1 : 43.4361
min
USA
5.
Robert Wickens
Schmidt Motorsports
1 : 43.7121
min
CDN
6.
Sebastien Bourdais
Dale Coyne
1 : 43.7332
min
F
7.
Takuma Sato
Rahal Letterman
1 : 43.1108
min
J
8.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
1 : 43.1769
min
NZ
9.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 43.1874
min
USA
10.
Spencer Pigot
Carpenter Racing
1 : 43.1995
min
USA
11.
Zach Veach
Andretti Autosport
1 : 43.2265
min
USA
12.
Edward Jones
Chip Ganassi Racing
1 : 43.3544
min
GB
13.
Jordan King
Carpenter Racing
1 : 43.7356
min
GB
14.
Simon Pagenaud
Team Penske
1 : 43.4153
min
F
15.
Marco Andretti
Herta Autosport
1 : 43.9843
min
USA
16.
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
1 : 43.8591
min
CDN
17.
Zachary Claman
Dale Coyne
1 : 44.0189
min
CND
18.
Tony Kanaan
Foyt Enterprises
1 : 44.1165
min
USA
19.
Charlie Kimball
Carlin
1 : 45.1161
min
USA
20.
Matheus Leist
Foyt Enterprises
1 : 44.3438
min
BR
21.
Alfonso Celis Jr
Juncos Racing
1 : 45.5584
min
MEX
22.
Max Chilton
Carlin
1 : 44.3442
min
GB
23.
Gabby Chaves
Harding Racing
1 : 44.6258
min
USA
Josef Newgarden
ELKHART LAKE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2018
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.