na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2018
Sezon 2018
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Phoenix
3.
Long Beach
4.
Barber Circuit
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Elkhart Lake
11.
Newton
12.
Toronto
13.
Lexington
14.
Pocono
15.
Gateway
16.
Portland
17.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Sonoma
17. Sonoma
KWALIFIKACJE
Sonoma, California
Długość: 4055 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 17.6277
min
USA
2.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
1 : 17.7599
min
NZ
3.
Josef Newgarden
Team Penske
1 : 17.7937
min
USA
4.
Marco Andretti
Herta Autosport
1 : 17.7999
min
USA
5.
Patricio O'Ward
Harding Racing
1 : 17.9737
min
MEX
6.
Alexander Rossi
Andretti Autosport
1 : 18.0019
min
USA
7.
Will Power
Team Penske
1 : 17.6495
min
AUS
8.
Simon Pagenaud
Team Penske
1 : 17.7489
min
F
9.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 17.9043
min
USA
10.
Zach Veach
Andretti Autosport
1 : 17.9111
min
USA
11.
Sebastien Bourdais
Dale Coyne
1 : 17.9242
min
F
12.
Takuma Sato
Rahal Letterman
1 : 17.9919
min
J
13.
Pietro Fittipaldi
Dale Coyne
1 : 18.5281
min
BR
14.
Edward Jones
Chip Ganassi Racing
1 : 18.5088
min
GB
15.
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
1 : 18.5740
min
CDN
16.
Jack Harvey
Meyer Shank Racing
1 : 18.5892
min
GB
17.
Spencer Pigot
Carpenter Racing
1 : 18.6687
min
USA
18.
Tony Kanaan
Foyt Enterprises
1 : 18.5966
min
USA
19.
Colton Herta
Harding Racing
1 : 18.6823
min
USA
20.
Santino Ferrucci
Dale Coyne
1 : 18.6172
min
USA
21.
Max Chilton
Carlin
1 : 18.7536
min
GB
22.
Carlos Munoz
Schmidt Motorsports
1 : 18.7211
min
COL
23.
Matheus Leist
Foyt Enterprises
1 : 18.9665
min
BR
24.
Charlie Kimball
Carlin
1 : 18.8495
min
USA
25.
Jordan King
Carpenter Racing
1 : 19.1519
min
GB
Ryan Hunter-Reay
SONOMA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2018
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.