na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2018
Sezon 2018
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Phoenix
3.
Long Beach
4.
Barber Circuit
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Elkhart Lake
11.
Newton
12.
Toronto
13.
Lexington
14.
Pocono
15.
Gateway
16.
Portland
17.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Lexington
13. Lexington
KWALIFIKACJE
Lexington, Ohio
Długość: 3633 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Alexander Rossi
Andretti Autosport
1 : 04.6802
min
USA
2.
Will Power
Team Penske
1 : 04.8939
min
AUS
3.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 04.9896
min
USA
4.
Josef Newgarden
Team Penske
1 : 05.1335
min
USA
5.
Robert Wickens
Schmidt Motorsports
1 : 05.1747
min
CDN
6.
Max Chilton
Carlin
1 : 06.6172
min
GB
7.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 06.1804
min
USA
8.
Takuma Sato
Rahal Letterman
1 : 06.3755
min
J
9.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
1 : 06.4187
min
NZ
10.
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
1 : 06.5549
min
CDN
11.
Edward Jones
Chip Ganassi Racing
1 : 07.0999
min
GB
12.
Zach Veach
Andretti Autosport
1 : 07.2287
min
USA
13.
Marco Andretti
Herta Autosport
1 : 05.6353
min
USA
14.
Conor Daly
Harding Racing
1 : 05.7260
min
USA
15.
Charlie Kimball
Carlin
1 : 05.9471
min
USA
16.
Jordan King
Carpenter Racing
1 : 05.7699
min
GB
17.
Simon Pagenaud
Team Penske
1 : 05.9630
min
F
18.
Spencer Pigot
Carpenter Racing
1 : 05.8133
min
USA
19.
Tony Kanaan
Foyt Enterprises
1 : 06.0520
min
USA
20.
Jack Harvey
Meyer Shank Racing
1 : 05.9911
min
GB
21.
Matheus Leist
Foyt Enterprises
1 : 06.7354
min
BR
22.
Pietro Fittipaldi
Dale Coyne
1 : 06.2138
min
BR
23.
Rene Binder
Juncos Racing
1 : 06.9555
min
A
24.
Sebastien Bourdais
Dale Coyne
0 : 00.000
min
F
Alexander Rossi
LEXINGTON
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2018
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.