na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2018
Sezon 2018
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Phoenix
3.
Long Beach
4.
Barber Circuit
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Elkhart Lake
11.
Newton
12.
Toronto
13.
Lexington
14.
Pocono
15.
Gateway
16.
Portland
17.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
St.Petersburg
1. St.Petersburg
KWALIFIKACJE
St.Petersburg, Florida
Długość: 2896 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Robert Wickens
Schmidt Motorsports
1 : 01.6643
min
CDN
2.
Will Power
Team Penske
1 : 01.7346
min
AUS
3.
Matheus Leist
Foyt Enterprises
1 : 01.7631
min
BR
4.
Jordan King
Carpenter Racing
1 : 01.7633
min
GB
5.
Takuma Sato
Rahal Letterman
1 : 01.8821
min
J
6.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 02.0385
min
USA
7.
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
1 : 00.9986
min
CDN
8.
Gabby Chaves
Harding Racing
1 : 01.1191
min
USA
9.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
1 : 01.6527
min
NZ
10.
Tony Kanaan
Foyt Enterprises
1 : 01.7213
min
USA
11.
Simon Pagenaud
Team Penske
1 : 04.6739
min
F
12.
Alexander Rossi
Andretti Autosport
1 : 07.0377
min
USA
13.
Josef Newgarden
Team Penske
1 : 00.4320
min
USA
14.
Sebastien Bourdais
Dale Coyne
1 : 00.9587
min
F
15.
Zach Veach
Andretti Autosport
1 : 00.4585
min
USA
16.
Spencer Pigot
Carpenter Racing
1 : 00.9668
min
USA
17.
Edward Jones
Chip Ganassi Racing
1 : 00.5009
min
GB
18.
Marco Andretti
Herta Autosport
1 : 01.3013
min
USA
19.
Jack Harvey
Meyer Shank Racing
1 : 01.0270
min
GB
20.
Max Chilton
Carlin
1 : 01.3360
min
GB
21.
Charlie Kimball
Carlin
1 : 01.1868
min
USA
22.
Zachary Claman
Dale Coyne
1 : 01.8567
min
CND
23.
Rene Binder
Juncos Racing
1 : 01.7003
min
A
24.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 04.0990
min
USA
Robert Wickens
ST.PETERSBURG
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2018
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.