na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2018
Sezon 2018
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Phoenix
3.
Long Beach
4.
Barber Circuit
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Elkhart Lake
11.
Newton
12.
Toronto
13.
Lexington
14.
Pocono
15.
Gateway
16.
Portland
17.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Phoenix
2. Phoenix
KWALIFIKACJE
Phoenix, Arizona
Długość: 1637 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Sebastien Bourdais
Dale Coyne
0 : 39.0285
min
F
2.
Simon Pagenaud
Team Penske
0 : 39.1096
min
F
3.
Will Power
Team Penske
0 : 39.3808
min
AUS
4.
Alexander Rossi
Andretti Autosport
0 : 39.3869
min
USA
5.
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
0 : 39.6165
min
CDN
6.
Robert Wickens
Schmidt Motorsports
0 : 39.6975
min
CDN
7.
Josef Newgarden
Team Penske
0 : 39.7152
min
USA
8.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
0 : 39.8384
min
USA
9.
Tony Kanaan
Foyt Enterprises
0 : 39.8624
min
USA
10.
Pietro Fittipaldi
Dale Coyne
0 : 39.8725
min
BR
11.
Edward Jones
Chip Ganassi Racing
0 : 39.9234
min
GB
12.
Graham Rahal
Rahal Letterman
0 : 40.0088
min
USA
13.
Takuma Sato
Rahal Letterman
0 : 40.2187
min
J
14.
Kyle Kaiser
Juncos Racing
0 : 40.2409
min
USA
15.
Spencer Pigot
Carpenter Racing
0 : 40.4275
min
USA
16.
Matheus Leist
Foyt Enterprises
0 : 40.4715
min
BR
17.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
0 : 40.4744
min
NZ
18.
Ed Carpenter
Carpenter Racing
0 : 40.5995
min
USA
19.
Gabby Chaves
Harding Racing
0 : 40.6695
min
USA
20.
Marco Andretti
Herta Autosport
0 : 40.8349
min
USA
21.
Max Chilton
Carlin
0 : 41.2324
min
GB
22.
Charlie Kimball
Carlin
0 : 41.4561
min
USA
23.
Zach Veach
Andretti Autosport
0 : 41.8725
min
USA
Sebastien Bourdais
PHOENIX
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2018
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.