na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2015
Sezon 2015
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Long Beach
4.
Barber Circuit
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Toronto
11.
Fontana
12.
Milwaukee
13.
Newton
14.
Lexington
15.
Pocono
16.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Barber Circuit
4. Barber Circuit
KWALIFIKACJE
Barber Circuit, Alabama
Długość: 3685 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 07.1925
min
BR
2.
Will Power
Verizon Penske
1 : 07.3833
min
AUS
3.
Simon Pagenaud
Team Penske
1 : 07.6383
min
F
4.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
1 : 07.6938
min
NZ
5.
Josef Newgarden
CFH Racing
1 : 07.8922
min
USA
6.
Tony Kanaan
Chip Ganassi Racing
1 : 07.9426
min
USA
7.
Sebastien Bourdais
KV Racing
1 : 07.2462
min
F
8.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 07.3903
min
USA
9.
Luca Filippi
CFH Racing
1 : 07.6302
min
I
10.
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
1 : 07.6626
min
CDN
11.
Charlie Kimball
Chip Ganassi Racing
1 : 07.8405
min
USA
12.
Sage Karam
Chip Ganassi Racing
1 : 07.8930
min
USA
13.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 07.6295
min
USA
14.
James Jakes
Schmidt Motorsports
1 : 07.9671
min
GB
15.
Juan Pablo Montoya
Team Penske
1 : 07.7235
min
CO
16.
Stefano Coletti
KV Racing
1 : 07.9947
min
I
17.
Gabby Chaves
Herta Autosport
1 : 07.8191
min
USA
18.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 07.9984
min
USA
19.
Jack Hawksworth
Foyt Enterprises
1 : 08.0082
min
GB
20.
Takuma Sato
Foyt Enterprises
1 : 08.2541
min
J
21.
Rodolfo Gonzalez
Dale Coyne
1 : 08.5259
min
YV
22.
Carlos Munoz
Andretti Autosport
1 : 08.3533
min
COL
23.
Francesco Dracone
Dale Coyne
1 : 10.1133
min
I
Helio Castroneves
BARBER CIRCUIT
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2015
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.