na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2015
Sezon 2015
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Long Beach
4.
Barber Circuit
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Toronto
11.
Fontana
12.
Milwaukee
13.
Newton
14.
Lexington
15.
Pocono
16.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Lexington
14. Lexington
KWALIFIKACJE
Lexington, Ohio
Długość: 3633 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
1 : 04.5814
min
NZ
2.
Will Power
Verizon Penske
1 : 04.6782
min
AUS
3.
Sebastien Bourdais
KV Racing
1 : 04.9965
min
F
4.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 05.0625
min
BR
5.
Josef Newgarden
CFH Racing
1 : 05.0728
min
USA
6.
Charlie Kimball
Chip Ganassi Racing
1 : 05.0784
min
USA
7.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 05.0455
min
USA
8.
Tony Kanaan
Chip Ganassi Racing
1 : 05.0647
min
USA
9.
Luca Filippi
CFH Racing
1 : 05.1616
min
I
10.
Juan Pablo Montoya
Team Penske
1 : 05.2081
min
CO
11.
Jack Hawksworth
Foyt Enterprises
1 : 05.2291
min
GB
12.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 05.3931
min
USA
13.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 05.9650
min
USA
14.
Justin Wilson
Andretti Autosport
1 : 05.5886
min
GB
15.
Simon Pagenaud
Team Penske
1 : 05.9877
min
F
16.
Takuma Sato
Foyt Enterprises
1 : 05.5933
min
J
17.
James Jakes
Schmidt Motorsports
1 : 06.0671
min
GB
18.
Stefano Coletti
KV Racing
1 : 05.6204
min
I
19.
Sage Karam
Chip Ganassi Racing
1 : 06.0688
min
USA
20.
Ryan Briscoe
Schmidt Motorsports
1 : 05.7053
min
AUS
21.
Gabby Chaves
Herta Autosport
1 : 06.2195
min
USA
22.
Rodolfo Gonzalez
Dale Coyne
1 : 05.9698
min
YV
23.
Carlos Munoz
Andretti Autosport
1 : 06.9891
min
COL
24.
Tristan Vautier
Dale Coyne
1 : 06.0814
min
F
Scott Dixon
LEXINGTON
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2015
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.