na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2015
Sezon 2015
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Long Beach
4.
Barber Circuit
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Toronto
11.
Fontana
12.
Milwaukee
13.
Newton
14.
Lexington
15.
Pocono
16.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Long Beach
3. Long Beach
KWALIFIKACJE
Long Beach, California
Długość: 3167 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 06.6294
min
BR
2.
Juan Pablo Montoya
Team Penske
1 : 06.6587
min
CO
3.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
1 : 06.7870
min
NZ
4.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 07.0473
min
USA
5.
Simon Pagenaud
Team Penske
1 : 07.1433
min
F
6.
Josef Newgarden
CFH Racing
1 : 07.1716
min
USA
7.
Tony Kanaan
Chip Ganassi Racing
1 : 07.1090
min
USA
8.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 07.1290
min
USA
9.
Sebastien Bourdais
KV Racing
1 : 07.2411
min
F
10.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 07.3161
min
USA
11.
Sebastian Saavedra
Chip Ganassi Racing
1 : 07.3924
min
CO
12.
Carlos Munoz
Andretti Autosport
1 : 07.4049
min
COL
13.
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
1 : 07.3976
min
CDN
14.
Luca Filippi
CFH Racing
1 : 08.6104
min
I
15.
Charlie Kimball
Chip Ganassi Racing
1 : 07.4217
min
USA
16.
Jack Hawksworth
Foyt Enterprises
1 : 08.6276
min
GB
17.
Gabby Chaves
Herta Autosport
1 : 07.4653
min
USA
18.
Will Power
Verizon Penske
1 : 08.8348
min
AUS
19.
James Jakes
Schmidt Motorsports
1 : 07.7702
min
GB
20.
Takuma Sato
Foyt Enterprises
1 : 08.8732
min
J
21.
Conor Daly
Dale Coyne
1 : 08.7825
min
USA
22.
Francesco Dracone
Dale Coyne
1 : 09.8815
min
I
23.
Stefano Coletti
KV Racing
1 : 10.4644
min
I
Helio Castroneves
LONG BEACH
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2015
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.