na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2015
Sezon 2015
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Long Beach
4.
Barber Circuit
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Toronto
11.
Fontana
12.
Milwaukee
13.
Newton
14.
Lexington
15.
Pocono
16.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Milwaukee
12. Milwaukee
KWALIFIKACJE
Milwaukee, Wisconsin
Długość: 1633 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Josef Newgarden
CFH Racing
0 : 42.9320
min
USA
2.
Ryan Briscoe
Schmidt Motorsports
0 : 42.9666
min
AUS
3.
Sage Karam
Chip Ganassi Racing
0 : 43.0797
min
USA
4.
Tony Kanaan
Chip Ganassi Racing
0 : 43.1043
min
USA
5.
James Jakes
Schmidt Motorsports
0 : 43.1616
min
GB
6.
Graham Rahal
Rahal Letterman
0 : 43.2104
min
USA
7.
Charlie Kimball
Chip Ganassi Racing
0 : 43.2114
min
USA
8.
Juan Pablo Montoya
Team Penske
0 : 43.2150
min
CO
9.
Marco Andretti
Andretti Autosport
0 : 43.2442
min
USA
10.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
0 : 43.3324
min
NZ
11.
Sebastien Bourdais
KV Racing
0 : 43.3807
min
F
12.
Gabby Chaves
Herta Autosport
0 : 43.4060
min
USA
13.
Takuma Sato
Foyt Enterprises
0 : 43.4256
min
J
14.
Will Power
Verizon Penske
0 : 43.5058
min
AUS
15.
Justin Wilson
Andretti Autosport
0 : 43.5356
min
GB
16.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
0 : 43.5803
min
USA
17.
Simon Pagenaud
Team Penske
0 : 43.6502
min
F
18.
Carlos Munoz
Andretti Autosport
0 : 43.8801
min
COL
19.
Stefano Coletti
KV Racing
0 : 43.9156
min
I
20.
Tristan Vautier
Dale Coyne
0 : 44.0809
min
F
21.
Jack Hawksworth
Foyt Enterprises
0 : 44.3373
min
GB
22.
Ed Carpenter
CFH Racing
0 : 44.5597
min
USA
23.
Pippa Mann
Dale Coyne
0 : 45.9006
min
USA
24.
Helio Castroneves
Team Penske
0 : 00.0000
min
BR
Josef Newgarden
MILWAUKEE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2015
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.