na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2015
Sezon 2015
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Long Beach
4.
Barber Circuit
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Toronto
11.
Fontana
12.
Milwaukee
13.
Newton
14.
Lexington
15.
Pocono
16.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Pocono
15. Pocono
KWALIFIKACJE
Pocono, Long Pond
Długość: 4005 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 21.6217
min
BR
2.
Simon Pagenaud
Team Penske
1 : 21.6382
min
F
3.
Will Power
Verizon Penske
1 : 21.6704
min
AUS
4.
Josef Newgarden
CFH Racing
1 : 21.7659
min
USA
5.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 21.7743
min
USA
6.
Carlos Munoz
Andretti Autosport
1 : 21.8809
min
COL
7.
Justin Wilson
Andretti Autosport
1 : 21.9356
min
GB
8.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 21.9402
min
USA
9.
Takuma Sato
Foyt Enterprises
1 : 21.9755
min
J
10.
Sebastien Bourdais
KV Racing
1 : 21.9968
min
F
11.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
1 : 22.2035
min
NZ
12.
Tony Kanaan
Chip Ganassi Racing
1 : 22.2610
min
USA
13.
Tristan Vautier
Dale Coyne
1 : 22.3435
min
F
14.
Jack Hawksworth
Foyt Enterprises
1 : 22.4437
min
GB
15.
James Jakes
Schmidt Motorsports
1 : 22.4757
min
GB
16.
Gabby Chaves
Herta Autosport
1 : 22.5111
min
USA
17.
Pippa Mann
Dale Coyne
1 : 22.8075
min
USA
18.
Ryan Briscoe
Schmidt Motorsports
1 : 22.8571
min
AUS
19.
Juan Pablo Montoya
Team Penske
1 : 22.8751
min
CO
20.
Sage Karam
Chip Ganassi Racing
1 : 23.1791
min
USA
21.
Ed Carpenter
CFH Racing
1 : 23.2120
min
USA
22.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 23.6816
min
USA
23.
Charlie Kimball
Chip Ganassi Racing
0 : 00.0000
min
USA
24.
Stefano Coletti
KV Racing
0 : 00.0000
min
I
Helio Castroneves
POCONO
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2015
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.