na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2015
Sezon 2015
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Long Beach
4.
Barber Circuit
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Toronto
11.
Fontana
12.
Milwaukee
13.
Newton
14.
Lexington
15.
Pocono
16.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
St.Petersburg
1. St.Petersburg
KWALIFIKACJE
St.Petersburg, Florida
Długość: 2896 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Will Power
Verizon Penske
1 : 00.6931
min
AUS
2.
Simon Pagenaud
Team Penske
1 : 00.7252
min
F
3.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 00.8356
min
BR
4.
Juan Pablo Montoya
Team Penske
1 : 00.8532
min
CO
5.
Takuma Sato
Foyt Enterprises
1 : 01.1496
min
J
6.
Sebastien Bourdais
KV Racing
1 : 01.1545
min
F
7.
Tony Kanaan
Chip Ganassi Racing
1 : 01.1182
min
USA
8.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 01.1670
min
USA
9.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
1 : 01.2285
min
NZ
10.
Josef Newgarden
CFH Racing
1 : 01.2478
min
USA
11.
Simona de Silvestro
Andretti Autosport
1 : 01.3657
min
CH
12.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 01.4765
min
USA
13.
Charlie Kimball
Chip Ganassi Racing
1 : 01.5727
min
USA
14.
Carlos Munoz
Andretti Autosport
1 : 01.4890
min
COL
15.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 01.5742
min
USA
16.
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
1 : 01.5780
min
CDN
17.
Stefano Coletti
KV Racing
1 : 01.6727
min
I
18.
Sage Karam
Chip Ganassi Racing
1 : 01.8011
min
USA
19.
Luca Filippi
CFH Racing
1 : 01.6736
min
I
20.
James Jakes
Schmidt Motorsports
1 : 01.8323
min
GB
21.
Jack Hawksworth
Foyt Enterprises
1 : 02.0095
min
GB
22.
Gabby Chaves
Herta Autosport
1 : 01.9705
min
USA
23.
Francesco Dracone
Dale Coyne
1 : 04.2654
min
I
24.
Carlos Huertas
Dale Coyne
1 : 01.9716
min
CO
Will Power
ST.PETERSBURG
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2015
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.