na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2015
Sezon 2015
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Long Beach
4.
Barber Circuit
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Toronto
11.
Fontana
12.
Milwaukee
13.
Newton
14.
Lexington
15.
Pocono
16.
Sonoma
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Newton
13. Newton
KWALIFIKACJE
Newton, Iowa
Długość: 1438 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Helio Castroneves
Team Penske
0 : 35.0817
min
BR
2.
Tony Kanaan
Chip Ganassi Racing
0 : 35.1497
min
USA
3.
Juan Pablo Montoya
Team Penske
0 : 35.2302
min
CO
4.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
0 : 35.2978
min
NZ
5.
Simon Pagenaud
Team Penske
0 : 35.4397
min
F
6.
Will Power
Verizon Penske
0 : 35.4400
min
AUS
7.
Josef Newgarden
CFH Racing
0 : 35.4905
min
USA
8.
Marco Andretti
Andretti Autosport
0 : 35.5465
min
USA
9.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
0 : 35.5934
min
USA
10.
Sage Karam
Chip Ganassi Racing
0 : 35.6296
min
USA
11.
Ed Carpenter
CFH Racing
0 : 35.6806
min
USA
12.
Carlos Munoz
Andretti Autosport
0 : 35.7442
min
COL
13.
Stefano Coletti
KV Racing
0 : 35.7803
min
I
14.
James Jakes
Schmidt Motorsports
0 : 35.9603
min
GB
15.
Takuma Sato
Foyt Enterprises
0 : 36.0740
min
J
16.
Charlie Kimball
Chip Ganassi Racing
0 : 36.1674
min
USA
17.
Graham Rahal
Rahal Letterman
0 : 36.1909
min
USA
18.
Justin Wilson
Andretti Autosport
0 : 36.1975
min
GB
19.
Ryan Briscoe
Schmidt Motorsports
0 : 36.3852
min
AUS
20.
Tristan Vautier
Dale Coyne
0 : 36.5196
min
F
21.
Jack Hawksworth
Foyt Enterprises
0 : 36.5199
min
GB
22.
Pippa Mann
Dale Coyne
0 : 36.6118
min
USA
23.
Gabby Chaves
Herta Autosport
0 : 36.6419
min
USA
24.
Sebastien Bourdais
KV Racing
0 : 00.0000
min
F
Helio Castroneves
NEWTON
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2015
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.