na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2014
Sezon 2014
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Barber Circuit
4.
Indianapolis
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Detroit 2
8.
Fort Worth
9.
Houston
10.
Houston 2
11.
Pocono
12.
Newton
13.
Toronto
14.
Toronto 2
15.
Lexington
16.
Milwaukee
17.
Sonoma
18.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Houston
9. Houston
KWALIFIKACJE
Houston, Texas
Długość: 2709 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Simon Pagenaud
Schmidt Motorsports
0 : 59.3716
min
F
2.
Helio Castroneves
Team Penske
0 : 59.4463
min
BR
3.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
0 : 59.5034
min
NZ
4.
Luca Filippi
Rahal Letterman
0 : 59.5523
min
I
5.
James Hinchcliffe
Andretti Autosport
0 : 59.6528
min
CDN
6.
Takuma Sato
Foyt Enterprises
1 : 00.4037
min
J
7.
Justin Wilson
Dale Coyne
0 : 59.4245
min
GB
8.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
0 : 59.5107
min
USA
9.
Sebastien Bourdais
KV Racing
0 : 59.6126
min
F
10.
Mikhail Aleshin
Schmidt Motorsports
0 : 59.7003
min
RUS
11.
Juan Pablo Montoya
Team Penske
0 : 59.9649
min
CO
12.
Josef Newgarden
Fisher Racing
1 : 00.0312
min
USA
13.
Charlie Kimball
Novo Nordisk Ganassi
1 : 00.1291
min
USA
14.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 00.2491
min
USA
15.
Ryan Briscoe
NTT Data Ganassi
1 : 00.2124
min
AUS
16.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 00.3295
min
USA
17.
Mike Conway
Carpenter Racing
1 : 00.2358
min
GB
18.
Will Power
Verizon Penske
1 : 00.3670
min
AUS
19.
Carlos Huertas
Dale Coyne
1 : 00.3106
min
CO
20.
Sebastian Saavedra
KV Racing
1 : 00.4224
min
CO
21.
Jack Hawksworth
Herta Autosport
1 : 00.4203
min
GB
22.
Tony Kanaan
Target Chip Ganassi
1 : 00.6919
min
USA
23.
Carlos Munoz
HVM Racing
1 : 00.4734
min
COL
Simon Pagenaud
HOUSTON
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.