na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2014
Sezon 2014
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Barber Circuit
4.
Indianapolis
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Detroit 2
8.
Fort Worth
9.
Houston
10.
Houston 2
11.
Pocono
12.
Newton
13.
Toronto
14.
Toronto 2
15.
Lexington
16.
Milwaukee
17.
Sonoma
18.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Pocono
11. Pocono
KWALIFIKACJE
Pocono, Long Pond
Długość: 4005 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Juan Pablo Montoya
Team Penske
1 : 20.4034
min
CO
2.
Will Power
Verizon Penske
1 : 20.4559
min
AUS
3.
Carlos Munoz
HVM Racing
1 : 20.6873
min
COL
4.
Takuma Sato
Foyt Enterprises
1 : 20.7906
min
J
5.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 20.8206
min
USA
6.
James Hinchcliffe
Andretti Autosport
1 : 20.8827
min
CDN
7.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 20.8926
min
BR
8.
Tony Kanaan
Target Chip Ganassi
1 : 21.0919
min
USA
9.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 21.0995
min
USA
10.
Ryan Briscoe
NTT Data Ganassi
1 : 21.2404
min
AUS
11.
Simon Pagenaud
Schmidt Motorsports
1 : 21.2468
min
F
12.
Mikhail Aleshin
Schmidt Motorsports
1 : 21.3667
min
RUS
13.
Ed Carpenter
Carpenter Racing
1 : 21.4409
min
USA
14.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 21.5413
min
USA
15.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
1 : 21.5940
min
NZ
16.
Justin Wilson
Dale Coyne
1 : 21.6551
min
GB
17.
Charlie Kimball
Novo Nordisk Ganassi
1 : 21.6783
min
USA
18.
Sebastien Bourdais
KV Racing
1 : 21.9148
min
F
19.
Sebastian Saavedra
KV Racing
1 : 22.3791
min
CO
20.
Carlos Huertas
Dale Coyne
1 : 23.2329
min
CO
21.
Josef Newgarden
Fisher Racing
0 : 00.0000
min
USA
22.
Jack Hawksworth
Herta Autosport
0 : 00.0000
min
GB
Nie startował w wyścigu:
22.
Jack Hawksworth
Herta Autosport
0 : 00.0000
min
Juan Pablo Montoya
POCONO
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.