na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2014
Sezon 2014
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Barber Circuit
4.
Indianapolis
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Detroit 2
8.
Fort Worth
9.
Houston
10.
Houston 2
11.
Pocono
12.
Newton
13.
Toronto
14.
Toronto 2
15.
Lexington
16.
Milwaukee
17.
Sonoma
18.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Toronto
13. Toronto
KWALIFIKACJE
Toronto, Ontario
Długość: 2824 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Sebastien Bourdais
KV Racing
0 : 58.9479
min
F
2.
Helio Castroneves
Team Penske
0 : 59.1499
min
BR
3.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
0 : 59.2672
min
USA
4.
Simon Pagenaud
Schmidt Motorsports
0 : 59.3972
min
F
5.
Tony Kanaan
Target Chip Ganassi
0 : 59.9987
min
USA
6.
Luca Filippi
Rahal Letterman
0 : 59.2753
min
I
7.
Justin Wilson
Dale Coyne
0 : 59.3406
min
GB
8.
James Hinchcliffe
Andretti Autosport
0 : 59.3526
min
CDN
9.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
1 : 00.2193
min
NZ
10.
Josef Newgarden
Fisher Racing
0 : 59.4455
min
USA
11.
Graham Rahal
Rahal Letterman
0 : 59.9495
min
USA
12.
Takuma Sato
Foyt Enterprises
0 : 59.5367
min
J
13.
Mike Conway
Carpenter Racing
0 : 59.9904
min
GB
14.
Carlos Munoz
HVM Racing
0 : 59.5708
min
COL
15.
Jack Hawksworth
Herta Autosport
1 : 00.1856
min
GB
16.
Sebastian Saavedra
KV Racing
0 : 59.6806
min
CO
17.
Carlos Huertas
Dale Coyne
0 : 59.7244
min
CO
18.
Charlie Kimball
Novo Nordisk Ganassi
1 : 00.2304
min
USA
19.
Mikhail Aleshin
Schmidt Motorsports
1 : 00.2379
min
RUS
20.
Marco Andretti
Andretti Autosport
0 : 59.9816
min
USA
21.
Ryan Briscoe
NTT Data Ganassi
0 : 59.5319
min
AUS
22.
Juan Pablo Montoya
Team Penske
0 : 59.8201
min
CO
23.
Will Power
Verizon Penske
0 : 59.1025
min
AUS
Sebastien Bourdais
TORONTO
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.