na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2014
Sezon 2014
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Barber Circuit
4.
Indianapolis
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Detroit 2
8.
Fort Worth
9.
Houston
10.
Houston 2
11.
Pocono
12.
Newton
13.
Toronto
14.
Toronto 2
15.
Lexington
16.
Milwaukee
17.
Sonoma
18.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Fontana
18. Fontana
KWALIFIKACJE
Fontana, California
Długość: 3204 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 05.8918
min
BR
2.
Juan Pablo Montoya
Team Penske
1 : 06.1700
min
CO
3.
Josef Newgarden
Fisher Racing
1 : 06.1765
min
USA
4.
Takuma Sato
Foyt Enterprises
1 : 06.2607
min
J
5.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
1 : 06.3420
min
NZ
6.
Charlie Kimball
Novo Nordisk Ganassi
1 : 06.3544
min
USA
7.
Tony Kanaan
Target Chip Ganassi
1 : 06.4032
min
USA
8.
Mikhail Aleshin
Schmidt Motorsports
1 : 06.4432
min
RUS
9.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 06.5726
min
USA
10.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 06.5746
min
USA
11.
James Hinchcliffe
Andretti Autosport
1 : 06.6983
min
CDN
12.
Ryan Briscoe
NTT Data Ganassi
1 : 06.7042
min
AUS
13.
Simon Pagenaud
Schmidt Motorsports
1 : 06.7433
min
F
14.
Ed Carpenter
Carpenter Racing
1 : 06.8753
min
USA
15.
Sebastien Bourdais
KV Racing
1 : 07.0662
min
F
16.
Justin Wilson
Dale Coyne
1 : 07.1371
min
GB
17.
Jack Hawksworth
Herta Autosport
1 : 07.2354
min
GB
18.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 07.2556
min
USA
19.
Carlos Munoz
HVM Racing
1 : 07.2926
min
COL
20.
Sebastian Saavedra
KV Racing
1 : 07.2958
min
CO
21.
Will Power
Verizon Penske
1 : 07.7316
min
AUS
22.
Carlos Huertas
Dale Coyne
1 : 11.1749
min
CO
Nie startował w wyścigu:
8.
Mikhail Aleshin
Schmidt Motorsports
1 : 06.4432
min
Helio Castroneves
FONTANA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.