na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2014
Sezon 2014
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Barber Circuit
4.
Indianapolis
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Detroit 2
8.
Fort Worth
9.
Houston
10.
Houston 2
11.
Pocono
12.
Newton
13.
Toronto
14.
Toronto 2
15.
Lexington
16.
Milwaukee
17.
Sonoma
18.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Houston
10. Houston
KWALIFIKACJE
Houston, Texas
Długość: 2709 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Helio Castroneves
Team Penske
0 : 59.1702
min
BR
2.
Mikhail Aleshin
Schmidt Motorsports
1 : 00.2493
min
RUS
3.
Simon Pagenaud
Schmidt Motorsports
0 : 59.1962
min
F
4.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 00.2993
min
USA
5.
Sebastien Bourdais
KV Racing
0 : 59.2863
min
F
6.
Justin Wilson
Dale Coyne
1 : 00.3369
min
GB
7.
James Hinchcliffe
Andretti Autosport
0 : 59.5133
min
CDN
8.
Tony Kanaan
Target Chip Ganassi
1 : 00.4841
min
USA
9.
Carlos Munoz
HVM Racing
0 : 59.6652
min
COL
10.
Takuma Sato
Foyt Enterprises
1 : 00.5288
min
J
11.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
0 : 59.7543
min
NZ
12.
Luca Filippi
Rahal Letterman
1 : 00.7529
min
I
13.
Carlos Huertas
Dale Coyne
0 : 59.8052
min
CO
14.
Juan Pablo Montoya
Team Penske
1 : 00.8328
min
CO
15.
Ryan Briscoe
NTT Data Ganassi
1 : 00.1384
min
AUS
16.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 01.0311
min
USA
17.
Mike Conway
Carpenter Racing
1 : 00.1423
min
GB
18.
Will Power
Verizon Penske
1 : 01.1423
min
AUS
19.
Charlie Kimball
Novo Nordisk Ganassi
1 : 00.1989
min
USA
20.
Sebastian Saavedra
KV Racing
1 : 01.2876
min
CO
21.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 00.2244
min
USA
22.
Josef Newgarden
Fisher Racing
1 : 03.4769
min
USA
23.
Jack Hawksworth
Herta Autosport
1 : 00.5822
min
GB
Helio Castroneves
HOUSTON
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.