na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2014
Sezon 2014
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Barber Circuit
4.
Indianapolis
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Detroit 2
8.
Fort Worth
9.
Houston
10.
Houston 2
11.
Pocono
12.
Newton
13.
Toronto
14.
Toronto 2
15.
Lexington
16.
Milwaukee
17.
Sonoma
18.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Long Beach
2. Long Beach
KWALIFIKACJE
Long Beach, California
Długość: 3167 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 07.8219
min
USA
2.
James Hinchcliffe
Andretti Autosport
1 : 07.9403
min
CDN
3.
Sebastien Bourdais
KV Racing
1 : 07.9580
min
F
4.
Josef Newgarden
Fisher Racing
1 : 08.0097
min
USA
5.
Jack Hawksworth
Herta Autosport
1 : 08.0525
min
GB
6.
Simon Pagenaud
Schmidt Motorsports
1 : 08.0732
min
F
7.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
1 : 07.9981
min
NZ
8.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 08.0179
min
USA
9.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 08.1119
min
BR
10.
Justin Wilson
Dale Coyne
1 : 08.1218
min
GB
11.
Carlos Munoz
HVM Racing
1 : 08.1506
min
COL
12.
Oriol Servia
Rahal Letterman
1 : 08.3532
min
E
13.
Tony Kanaan
Target Chip Ganassi
1 : 08.4424
min
USA
14.
Will Power
Verizon Penske
1 : 08.1159
min
AUS
15.
Takuma Sato
Foyt Enterprises
1 : 08.5660
min
J
16.
Juan Pablo Montoya
Team Penske
1 : 08.3649
min
CO
17.
Mike Conway
Carpenter Racing
1 : 08.5702
min
GB
18.
Ryan Briscoe
NTT Data Ganassi
1 : 08.3699
min
AUS
19.
Charlie Kimball
Novo Nordisk Ganassi
1 : 08.6507
min
USA
20.
Mikhail Aleshin
Schmidt Motorsports
1 : 08.4321
min
RUS
21.
Carlos Huertas
Dale Coyne
1 : 08.7051
min
CO
22.
Sebastian Saavedra
KV Racing
1 : 08.9619
min
CO
23.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 09.0562
min
USA
Ryan Hunter-Reay
LONG BEACH
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.