na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2014
Sezon 2014
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Barber Circuit
4.
Indianapolis
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Detroit 2
8.
Fort Worth
9.
Houston
10.
Houston 2
11.
Pocono
12.
Newton
13.
Toronto
14.
Toronto 2
15.
Lexington
16.
Milwaukee
17.
Sonoma
18.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Barber Circuit
3. Barber Circuit
KWALIFIKACJE
Barber Circuit, Alabama
Długość: 3685 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Will Power
Verizon Penske
1 : 08.3120
min
AUS
2.
James Hinchcliffe
Andretti Autosport
1 : 08.3409
min
CDN
3.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 08.4264
min
USA
4.
Josef Newgarden
Fisher Racing
1 : 08.4702
min
USA
5.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
1 : 08.5151
min
NZ
6.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 08.6258
min
BR
7.
Carlos Munoz
HVM Racing
1 : 08.6388
min
COL
8.
Juan Pablo Montoya
Team Penske
1 : 08.6453
min
CO
9.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 08.6634
min
USA
10.
Simon Pagenaud
Schmidt Motorsports
1 : 08.8682
min
F
11.
Mikhail Aleshin
Schmidt Motorsports
1 : 09.1708
min
RUS
12.
Sebastien Bourdais
KV Racing
1 : 10.0283
min
F
13.
Sebastian Saavedra
KV Racing
1 : 08.9674
min
CO
14.
Takuma Sato
Foyt Enterprises
1 : 09.1451
min
J
15.
Carlos Huertas
Dale Coyne
1 : 09.0267
min
CO
16.
Justin Wilson
Dale Coyne
1 : 09.2018
min
GB
17.
Charlie Kimball
Novo Nordisk Ganassi
1 : 09.1941
min
USA
18.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 09.2228
min
USA
19.
Oriol Servia
Rahal Letterman
1 : 09.2935
min
E
20.
Ryan Briscoe
NTT Data Ganassi
1 : 09.2722
min
AUS
21.
Mike Conway
Carpenter Racing
1 : 09.8580
min
GB
22.
Jack Hawksworth
Herta Autosport
1 : 09.4201
min
GB
23.
Tony Kanaan
Target Chip Ganassi
1 : 09.5829
min
USA
Will Power
BARBER CIRCUIT
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.