na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2014
Sezon 2014
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Long Beach
3.
Barber Circuit
4.
Indianapolis
5.
Indianapolis
6.
Detroit
7.
Detroit 2
8.
Fort Worth
9.
Houston
10.
Houston 2
11.
Pocono
12.
Newton
13.
Toronto
14.
Toronto 2
15.
Lexington
16.
Milwaukee
17.
Sonoma
18.
Fontana
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
St.Petersburg
1. St.Petersburg
KWALIFIKACJE
St.Petersburg, Florida
Długość: 2896 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Takuma Sato
Foyt Enterprises
1 : 01.8686
min
J
2.
Tony Kanaan
Target Chip Ganassi
1 : 02.1637
min
USA
3.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 02.2167
min
USA
4.
Will Power
Verizon Penske
1 : 02.3955
min
AUS
5.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
1 : 02.4454
min
NZ
6.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 02.9595
min
USA
7.
Carlos Munoz
HVM Racing
1 : 03.3955
min
COL
8.
Jack Hawksworth
Herta Autosport
1 : 03.5738
min
GB
9.
Ryan Briscoe
NTT Data Ganassi
1 : 03.6206
min
AUS
10.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 03.6635
min
BR
11.
Sebastian Saavedra
KV Racing
1 : 03.8374
min
CO
12.
Mike Conway
Carpenter Racing
1 : 03.9618
min
GB
13.
Sebastien Bourdais
KV Racing
1 : 15.8337
min
F
14.
Simon Pagenaud
Schmidt Motorsports
1 : 12.3741
min
F
15.
Mikhail Aleshin
Schmidt Motorsports
1 : 15.9111
min
RUS
16.
Justin Wilson
Dale Coyne
1 : 12.5890
min
GB
17.
Carlos Huertas
Dale Coyne
1 : 16.8105
min
CO
18.
Juan Pablo Montoya
Team Penske
1 : 12.6994
min
CO
19.
James Hinchcliffe
Andretti Autosport
2 : 34.4862
min
CDN
20.
Charlie Kimball
Novo Nordisk Ganassi
1 : 13.0048
min
USA
21.
Graham Rahal
Rahal Letterman
0 : 00.0000
min
USA
22.
Josef Newgarden
Fisher Racing
1 : 13.1170
min
USA
Takuma Sato
ST.PETERSBURG
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.