na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2012
Sezon 2012
+
--
1.
Sepang
2.
Sepang 2
3.
Bahrain
4.
Bahrain 2
5.
Bahrain 3
6.
Bahrain 4
7.
Catalunya
8.
Catalunya 2
9.
Monte Carlo
10.
Monte Carlo 2
11.
Valencia
12.
Valencia 2
13.
Silverstone
14.
Silverstone 2
15.
Hockenheim
16.
Hockenheim 2
17.
Hungaroring
18.
Hungaroring 2
19.
Spa
20.
Spa 2
21.
Monza
22.
Monza 2
23.
Singapur
24.
Singapur 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Bahrain
4. Bahrain
KWALIFIKACJE
Bahrain, Manama
Długość: 5412 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Fabio Onidi
Coloni
0 : P8
min
I
2.
Fabio Leimer
Racing Engineering
0 : P7
min
CH
3.
Tom Dillmann
Rapax
0 : P6
min
F
4.
James Calado
LotusGP
0 : P5
min
GB
5.
Max Chilton
Carlin
0 : P4
min
GB
6.
Esteban Gutiérrez
LotusGP
0 : P3
min
MEX
7.
Luiz Razia
Arden
0 : P2
min
BR
8.
Davide Valsecchi
DAMS
0 : P1
min
I
9.
Rio Haryanto
Carlin
0 : P9
min
RI
10.
Brendon Hartley
Ocean RT
0 : P10
min
NZ
11.
Stéphane Richelmi
Trident Racing
0 : P11
min
MC
12.
Julian Leal
Trident Racing
0 : P12
min
CO
13.
Marcus Ericsson
iSport International
0 : P13
min
S
14.
Fabrizio Crestani
Lazarus
0 : P14
min
I
15.
Rodolfo Gonzalez
Caterham
0 : P15
min
YV
16.
Simon Trummer
Arden
0 : P16
min
CH
17.
Ricardo Teixeira
Rapax
0 : P17
min
P
18.
Giancarlo Serenelli
Lazarus
0 : P18
min
YV
19.
Dani Clos
Addax
0 : P19
min
E
20.
Nigel Melker
Ocean RT
0 : P20
min
NL
21.
Nathanaël Berthon
Racing Engineering
0 : P21
min
NL
22.
Johnny Cecotto Jr
Addax
0 : P22
min
YV
23.
Giedo van der Garde
Caterham
0 : P23
min
NL
24.
Stefano Coletti
Coloni
0 : P25
min
I
25.
Jolyon Palmer
iSport International
0 : P26
min
GB
26.
Felipe Nasr
DAMS
0 : P24
min
BR
Fabio Onidi
BAHRAIN
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.