na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2012
Sezon 2012
+
--
1.
Sepang
2.
Sepang 2
3.
Bahrain
4.
Bahrain 2
5.
Bahrain 3
6.
Bahrain 4
7.
Catalunya
8.
Catalunya 2
9.
Monte Carlo
10.
Monte Carlo 2
11.
Valencia
12.
Valencia 2
13.
Silverstone
14.
Silverstone 2
15.
Hockenheim
16.
Hockenheim 2
17.
Hungaroring
18.
Hungaroring 2
19.
Spa
20.
Spa 2
21.
Monza
22.
Monza 2
23.
Singapur
24.
Singapur 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Sepang
2. Sepang
KWALIFIKACJE
Sepang, Kuala Lumpur
Długość: 5542 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
James Calado
LotusGP
0 : P8
min
GB
2.
Esteban Gutiérrez
LotusGP
0 : P7
min
MEX
3.
Felipe Nasr
DAMS
0 : P6
min
BR
4.
Stefano Coletti
Coloni
0 : P5
min
I
5.
Fabio Leimer
Racing Engineering
0 : P4
min
CH
6.
Max Chilton
Carlin
0 : P3
min
GB
7.
Davide Valsecchi
DAMS
0 : P2
min
I
8.
Luiz Razia
Arden
0 : P1
min
BR
9.
Giedo van der Garde
Caterham
0 : P9
min
NL
10.
Fabrizio Crestani
Lazarus
0 : P10
min
I
11.
Nathanaël Berthon
Racing Engineering
0 : P11
min
NL
12.
Rio Haryanto
Carlin
0 : P12
min
RI
13.
Marcus Ericsson
iSport International
0 : P13
min
S
14.
Josef Kral
Addax
0 : P14
min
CZ
15.
Julian Leal
Trident Racing
0 : P15
min
CO
16.
Nigel Melker
Ocean RT
0 : P16
min
NL
17.
Jolyon Palmer
iSport International
0 : P17
min
GB
18.
Tom Dillmann
Rapax
0 : P18
min
F
19.
Stéphane Richelmi
Trident Racing
0 : P19
min
MC
20.
Fabio Onidi
Coloni
0 : P20
min
I
21.
Ricardo Teixeira
Rapax
0 : P21
min
P
22.
Giancarlo Serenelli
Lazarus
0 : P22
min
YV
23.
Simon Trummer
Arden
0 : P23
min
CH
24.
Rodolfo Gonzalez
Caterham
0 : P24
min
YV
25.
Johnny Cecotto Jr
Addax
0 : P25
min
YV
26.
Jon Lancaster
Ocean RT
0 : P26
min
GB
James Calado
SEPANG
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.