na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2012
Sezon 2012
+
--
1.
Sepang
2.
Sepang 2
3.
Bahrain
4.
Bahrain 2
5.
Bahrain 3
6.
Bahrain 4
7.
Catalunya
8.
Catalunya 2
9.
Monte Carlo
10.
Monte Carlo 2
11.
Valencia
12.
Valencia 2
13.
Silverstone
14.
Silverstone 2
15.
Hockenheim
16.
Hockenheim 2
17.
Hungaroring
18.
Hungaroring 2
19.
Spa
20.
Spa 2
21.
Monza
22.
Monza 2
23.
Singapur
24.
Singapur 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Hockenheim
16. Hockenheim
KWALIFIKACJE
Hockenheim, Hockenheim
Długość: 4574 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
James Calado
LotusGP
0 : P8
min
GB
2.
Luiz Razia
Arden
0 : P7
min
BR
3.
Nigel Melker
Ocean RT
0 : P6
min
NL
4.
Giedo van der Garde
Caterham
0 : P5
min
NL
5.
Felipe Nasr
DAMS
0 : P4
min
BR
6.
Stéphane Richelmi
Trident Racing
0 : P3
min
MC
7.
Fabio Leimer
Racing Engineering
0 : P2
min
CH
8.
Johnny Cecotto Jr
Addax
0 : P1
min
YV
9.
Tom Dillmann
Rapax
0 : P9
min
F
10.
Esteban Gutiérrez
LotusGP
0 : P10
min
MEX
11.
Marcus Ericsson
iSport International
0 : P11
min
S
12.
Josef Kral
Addax
0 : P12
min
CZ
13.
Davide Valsecchi
DAMS
0 : P13
min
I
14.
Max Chilton
Carlin
0 : P14
min
GB
15.
Nathanaël Berthon
Racing Engineering
0 : P15
min
NL
16.
Simon Trummer
Arden
0 : P16
min
CH
17.
Rio Haryanto
Carlin
0 : P17
min
RI
18.
Jolyon Palmer
iSport International
0 : P18
min
GB
19.
Fabio Onidi
Coloni
0 : P19
min
I
20.
Stefano Coletti
Coloni
0 : P20
min
I
21.
Julian Leal
Trident Racing
0 : P21
min
CO
22.
Sergio Canamasas
Lazarus
0 : P22
min
E
23.
Rodolfo Gonzalez
Caterham
0 : P23
min
YV
24.
Giancarlo Serenelli
Lazarus
0 : P24
min
YV
25.
Victor Guerin
Ocean RT
0 : P25
min
BR
26.
Ricardo Teixeira
Rapax
0 : P26
min
P
James Calado
HOCKENHEIM
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2012
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.