na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2019
Sezon 2019
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Austin
3.
Barber Circuit
4.
Long Beach
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis 500
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Elkhart Lake
11.
Toronto
12.
Newton
13.
Lexington
14.
Pocono
15.
Gateway
16.
Portland
17.
Laguna Seca
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Long Beach
4. Long Beach
KWALIFIKACJE
Long Beach, California
Długość: 3167 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Alexander Rossi
Andretti Autosport
1 : 06.4811
min
USA
2.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
1 : 06.7479
min
NZ
3.
Will Power
Team Penske
1 : 06.8748
min
AUS
4.
Josef Newgarden
Team Penske
1 : 06.9096
min
USA
5.
Simon Pagenaud
Team Penske
1 : 07.1877
min
F
6.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 07.3052
min
USA
7.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 07.1520
min
USA
8.
Takuma Sato
Rahal Letterman
1 : 07.2626
min
J
9.
Patricio O'Ward
Carlin
1 : 07.2764
min
MEX
10.
Colton Herta
Harding Racing
1 : 07.7721
min
USA
11.
Marco Andretti
Herta Autosport
1 : 08.3746
min
USA
12.
Felix Rosenqvist
Chip Ganassi Racing
1 : 08.4410
min
S
13.
Santino Ferrucci
Dale Coyne
1 : 08.1008
min
USA
14.
Sebastien Bourdais
Dale Coyne
1 : 07.3135
min
F
15.
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
1 : 08.1811
min
CDN
16.
Max Chilton
Carlin
1 : 07.4577
min
GB
17.
Edward Jones
Carpenter Racing
1 : 08.7711
min
GB
18.
Jack Harvey
Meyer Shank Racing
1 : 07.5287
min
GB
19.
Marcus Ericsson
Schmidt Motorsports
1 : 08.9516
min
S
20.
Matheus Leist
Foyt Enterprises
1 : 07.7317
min
BR
21.
Tony Kanaan
Foyt Enterprises
3 : 22.3800
min
USA
22.
Zach Veach
Andretti Autosport
1 : 07.7822
min
USA
23.
Spencer Pigot
Carpenter Racing
1 : 07.8763
min
USA
Alexander Rossi
LONG BEACH
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2019
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.