na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2019
Sezon 2019
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Austin
3.
Barber Circuit
4.
Long Beach
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis 500
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Elkhart Lake
11.
Toronto
12.
Newton
13.
Lexington
14.
Pocono
15.
Gateway
16.
Portland
17.
Laguna Seca
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Lexington
13. Lexington
KWALIFIKACJE
Lexington, Ohio
Długość: 3633 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Will Power
Team Penske
1 : 05.1569
min
AUS
2.
Alexander Rossi
Andretti Autosport
1 : 05.5317
min
USA
3.
Josef Newgarden
Team Penske
1 : 05.7885
min
USA
4.
Simon Pagenaud
Team Penske
1 : 05.8958
min
F
5.
Sebastien Bourdais
Dale Coyne
1 : 06.2040
min
F
6.
Felix Rosenqvist
Chip Ganassi Racing
1 : 06.4914
min
S
7.
Colton Herta
Harding Racing
1 : 05.5650
min
USA
8.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
1 : 05.6999
min
NZ
9.
Jack Harvey
Meyer Shank Racing
1 : 05.7231
min
GB
10.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 05.7328
min
USA
11.
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
1 : 05.7567
min
CDN
12.
Marcus Ericsson
Schmidt Motorsports
1 : 06.0428
min
S
13.
Spencer Pigot
Carpenter Racing
1 : 05.9377
min
USA
14.
Santino Ferrucci
Dale Coyne
1 : 05.7588
min
USA
15.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 05.9745
min
USA
16.
Max Chilton
Carlin
1 : 05.9981
min
GB
17.
Takuma Sato
Rahal Letterman
1 : 06.3723
min
J
18.
Edward Jones
Carpenter Racing
1 : 06.1800
min
GB
19.
Marco Andretti
Herta Autosport
1 : 06.4156
min
USA
20.
Zach Veach
Andretti Autosport
1 : 06.2115
min
USA
21.
Matheus Leist
Foyt Enterprises
1 : 06.5488
min
BR
22.
RC Enerson
Carlin
1 : 06.3196
min
USA
23.
Tony Kanaan
Foyt Enterprises
1 : 07.0491
min
USA
Will Power
LEXINGTON
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2019
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.