na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2019
Sezon 2019
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Austin
3.
Barber Circuit
4.
Long Beach
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis 500
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Elkhart Lake
11.
Toronto
12.
Newton
13.
Lexington
14.
Pocono
15.
Gateway
16.
Portland
17.
Laguna Seca
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Portland
16. Portland
KWALIFIKACJE
Portland, Oregon
Długość: 3160 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Colton Herta
Harding Racing
0 : 57.8111
min
USA
2.
Will Power
Team Penske
0 : 57.8303
min
AUS
3.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
0 : 57.8355
min
NZ
4.
Jack Harvey
Meyer Shank Racing
0 : 58.1008
min
GB
5.
Felix Rosenqvist
Chip Ganassi Racing
0 : 58.1620
min
S
6.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
0 : 58.1823
min
USA
7.
Alexander Rossi
Andretti Autosport
0 : 57.8864
min
USA
8.
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
0 : 57.9994
min
CDN
9.
Conor Daly
Schmidt Motorsports
0 : 58.0192
min
USA
10.
Spencer Pigot
Carpenter Racing
0 : 58.0415
min
USA
11.
Zach Veach
Andretti Autosport
0 : 58.2149
min
USA
12.
Sebastien Bourdais
Dale Coyne
0 : 58.3001
min
F
13.
Josef Newgarden
Team Penske
0 : 57.9585
min
USA
14.
Santino Ferrucci
Dale Coyne
0 : 57.8476
min
USA
15.
Graham Rahal
Rahal Letterman
0 : 57.9648
min
USA
16.
Marco Andretti
Herta Autosport
0 : 57.8527
min
USA
17.
Takuma Sato
Rahal Letterman
0 : 57.9668
min
J
18.
Simon Pagenaud
Team Penske
0 : 57.9479
min
F
19.
Tony Kanaan
Foyt Enterprises
0 : 58.1030
min
USA
20.
Max Chilton
Carlin
0 : 57.9866
min
GB
21.
Matheus Leist
Foyt Enterprises
0 : 58.1558
min
BR
22.
Charlie Kimball
Carlin
0 : 58.0582
min
USA
23.
Edward Jones
Carpenter Racing
0 : 58.2165
min
GB
Colton Herta
PORTLAND
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2019
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.