na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2019
Sezon 2019
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Austin
3.
Barber Circuit
4.
Long Beach
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis 500
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Elkhart Lake
11.
Toronto
12.
Newton
13.
Lexington
14.
Pocono
15.
Gateway
16.
Portland
17.
Laguna Seca
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Elkhart Lake
10. Elkhart Lake
KWALIFIKACJE
Elkhart Lake, Wisconsin
Długość: 6513 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Colton Herta
Harding Racing
1 : 42.9920
min
USA
2.
Alexander Rossi
Andretti Autosport
1 : 43.1693
min
USA
3.
Will Power
Team Penske
1 : 43.3749
min
AUS
4.
Josef Newgarden
Team Penske
1 : 43.6036
min
USA
5.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 43.8076
min
USA
6.
Takuma Sato
Rahal Letterman
1 : 43.8790
min
J
7.
Sebastien Bourdais
Dale Coyne
1 : 43.2989
min
F
8.
Spencer Pigot
Carpenter Racing
1 : 43.3083
min
USA
9.
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
1 : 43.3814
min
CDN
10.
Marco Andretti
Herta Autosport
1 : 43.3945
min
USA
11.
Edward Jones
Carpenter Racing
1 : 43.5162
min
GB
12.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
0 : 00.0000
min
NZ
13.
Patricio O'Ward
Carlin
1 : 43.6061
min
MEX
14.
Zach Veach
Andretti Autosport
1 : 43.4488
min
USA
15.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 43.6980
min
USA
16.
Simon Pagenaud
Team Penske
1 : 43.4764
min
F
17.
Marcus Ericsson
Schmidt Motorsports
1 : 43.8913
min
S
18.
Felix Rosenqvist
Chip Ganassi Racing
1 : 43.5038
min
S
19.
Jack Harvey
Meyer Shank Racing
1 : 44.6179
min
GB
20.
Matheus Leist
Foyt Enterprises
1 : 43.8570
min
BR
21.
Santino Ferrucci
Dale Coyne
1 : 49.3060
min
USA
22.
Max Chilton
Carlin
1 : 43.8745
min
GB
23.
Tony Kanaan
Foyt Enterprises
1 : 44.4183
min
USA
Colton Herta
ELKHART LAKE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2019
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.