na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2019
Sezon 2019
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Austin
3.
Barber Circuit
4.
Long Beach
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis 500
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Elkhart Lake
11.
Toronto
12.
Newton
13.
Lexington
14.
Pocono
15.
Gateway
16.
Portland
17.
Laguna Seca
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Austin
2. Austin
KWALIFIKACJE
Austin, Texas
Długość: 5470 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Will Power
Team Penske
1 : 46.0177
min
AUS
2.
Alexander Rossi
Andretti Autosport
1 : 46.1761
min
USA
3.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 46.3228
min
USA
4.
Colton Herta
Harding Racing
1 : 46.3594
min
USA
5.
Felix Rosenqvist
Chip Ganassi Racing
1 : 46.5680
min
S
6.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
1 : 46.9375
min
NZ
7.
Josef Newgarden
Team Penske
1 : 46.3438
min
USA
8.
Patricio O'Ward
Carlin
1 : 46.3807
min
MEX
9.
Zach Veach
Andretti Autosport
1 : 46.5421
min
USA
10.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 46.9676
min
USA
11.
Santino Ferrucci
Dale Coyne
1 : 47.3956
min
USA
12.
Matheus Leist
Foyt Enterprises
1 : 48.0634
min
BR
13.
Max Chilton
Carlin
1 : 46.8253
min
GB
14.
Takuma Sato
Rahal Letterman
1 : 47.7109
min
J
15.
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
1 : 46.8670
min
CDN
16.
Marcus Ericsson
Schmidt Motorsports
1 : 48.4259
min
S
17.
Sebastien Bourdais
Dale Coyne
1 : 47.0702
min
F
18.
Edward Jones
Carpenter Racing
1 : 48.4523
min
GB
19.
Spencer Pigot
Carpenter Racing
1 : 48.4895
min
USA
20.
Marco Andretti
Herta Autosport
1 : 48.6521
min
USA
21.
Kyle Kaiser
Juncos Racing
0 : 48.6343
min
USA
22.
Simon Pagenaud
Team Penske
1 : 48.9030
min
F
23.
Jack Harvey
Meyer Shank Racing
1 : 49.1795
min
GB
24.
Tony Kanaan
Foyt Enterprises
1 : 50.0743
min
USA
Will Power
AUSTIN
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2019
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.