na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2019
Sezon 2019
+
--
1.
St.Petersburg
2.
Austin
3.
Barber Circuit
4.
Long Beach
5.
Indianapolis
6.
Indianapolis 500
7.
Detroit
8.
Detroit 2
9.
Fort Worth
10.
Elkhart Lake
11.
Toronto
12.
Newton
13.
Lexington
14.
Pocono
15.
Gateway
16.
Portland
17.
Laguna Seca
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Barber Circuit
3. Barber Circuit
KWALIFIKACJE
Barber Circuit, Alabama
Długość: 3685 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Takuma Sato
Rahal Letterman
1 : 08.5934
min
J
2.
Graham Rahal
Rahal Letterman
1 : 08.6971
min
USA
3.
Scott Dixon
Chip Ganassi Racing
1 : 08.8081
min
NZ
4.
James Hinchcliffe
Schmidt Motorsports
1 : 08.8476
min
CDN
5.
Sebastien Bourdais
Dale Coyne
1 : 09.0189
min
F
6.
Spencer Pigot
Carpenter Racing
1 : 09.6074
min
USA
7.
Will Power
Team Penske
1 : 08.8248
min
AUS
8.
Alexander Rossi
Andretti Autosport
1 : 08.8866
min
USA
9.
Colton Herta
Harding Racing
1 : 08.9130
min
USA
10.
Santino Ferrucci
Dale Coyne
1 : 09.0213
min
USA
11.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 09.0764
min
USA
12.
Jack Harvey
Meyer Shank Racing
1 : 09.2967
min
GB
13.
Marco Andretti
Herta Autosport
1 : 08.8950
min
USA
14.
Simon Pagenaud
Team Penske
1 : 08.7943
min
F
15.
Matheus Leist
Foyt Enterprises
1 : 08.9477
min
BR
16.
Josef Newgarden
Team Penske
1 : 08.8700
min
USA
17.
Felix Rosenqvist
Chip Ganassi Racing
1 : 08.9630
min
S
18.
Patricio O'Ward
Carlin
1 : 08.9011
min
MEX
19.
Tony Kanaan
Foyt Enterprises
1 : 09.0327
min
USA
20.
Marcus Ericsson
Schmidt Motorsports
1 : 08.9226
min
S
21.
Edward Jones
Carpenter Racing
1 : 09.0441
min
GB
22.
Max Chilton
Carlin
1 : 09.0566
min
GB
23.
Zach Veach
Andretti Autosport
1 : 09.4478
min
USA
24.
Ben Hanley
DragonSpeed
1 : 10.4165
min
GB
Takuma Sato
BARBER CIRCUIT
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2019
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.