na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2014
Sezon 2014
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
A1-Ring
4.
A1-Ring 2
5.
Silverstone
6.
Silverstone 2
7.
Hockenheim
8.
Hockenheim 2
9.
Hungaroring
10.
Hungaroring 2
11.
Spa
12.
Spa 2
13.
Monza
14.
Monza 2
15.
Soczi
16.
Soczi 2
17.
Yas Marina
18.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Hungaroring
9. Hungaroring
KWALIFIKACJE
Hungaroring, Budapeszt
Długość: 4381 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Richie Stanaway
Status
1 : 33.553
min
NZ
2.
Alex Lynn
Carlin
1 : 33.588
min
GB
3.
Nick Yelloly
Status
1 : 33.679
min
GB
4.
Robert Visoiu
Arden
1 : 33.729
min
RO
5.
Dino Zamparelli
ART GrandPrix
1 : 33.771
min
GB
6.
Emil Bernstorff
Carlin
1 : 33.807
min
GB
7.
Patric Niederhauser
Arden
1 : 33.873
min
CH
8.
Alex Fontana
ART GrandPrix
1 : 33.894
min
CH
9.
Patrick Kujala
Manor
1 : 33.975
min
SF
10.
Jimmy Eriksson
Koirainen GP
1 : 34.124
min
S
11.
Jann Mardenborough
Arden
1 : 34.231
min
GB
12.
Mitchell Gilbert
Trident Racing
1 : 34.253
min
AUS
13.
Santiago Urrutia
Koirainen GP
1 : 34.265
min
UR
14.
Marvin Kirchhöfer
ART GrandPrix
1 : 34.076
min
D
15.
Luis Sa Silva
Carlin
1 : 34.084
min
ANG
16.
Dean Stoneman
Manor
1 : 34.308
min
GB
17.
Roman De Beer
Trident Racing
1 : 34.327
min
ZA
18.
Riccardo Agostini
Hilmer Motorsport
1 : 34.346
min
I
19.
Nelson Mason
Hilmer Motorsport
1 : 34.450
min
CND
20.
Sebastian Balthasar
Hilmer Motorsport
1 : 34.569
min
D
21.
Alfonso Celis Jr
Status
1 : 34.821
min
MEX
22.
Christopher Höher
Jenzer
1 : 35.776
min
A
23.
Ryan Cullen
Manor
1 : 35.915
min
GB
24.
Carmen Jorda
Koirainen GP
1 : 38.632
min
E
25.
Pal Varhaug
Jenzer
1 : 34.545
min
N
26.
Matheo Tuscher
Jenzer
1 : 34.420
min
CH
Richie Stanaway
HUNGARORING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.