na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2014
Sezon 2014
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
A1-Ring
4.
A1-Ring 2
5.
Silverstone
6.
Silverstone 2
7.
Hockenheim
8.
Hockenheim 2
9.
Hungaroring
10.
Hungaroring 2
11.
Spa
12.
Spa 2
13.
Monza
14.
Monza 2
15.
Soczi
16.
Soczi 2
17.
Yas Marina
18.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Spa
12. Spa
KWALIFIKACJE
Spa, Spa-Francorchamps
Długość: 6973 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Alex Lynn
Carlin
0 : P8
min
GB
2.
Richie Stanaway
Status
0 : P7
min
NZ
3.
Alex Fontana
ART GrandPrix
0 : P6
min
CH
4.
Pal Varhaug
Jenzer
0 : P5
min
N
5.
Jann Mardenborough
Arden
0 : P4
min
GB
6.
Nick Yelloly
Status
0 : P3
min
GB
7.
Dino Zamparelli
ART GrandPrix
0 : P2
min
GB
8.
Dean Stoneman
Manor
0 : P1
min
GB
9.
Emil Bernstorff
Carlin
0 : P9
min
GB
10.
Riccardo Agostini
Hilmer Motorsport
0 : P10
min
I
11.
Kevin Ceccon
Jenzer
0 : P11
min
I
12.
Alfonso Celis Jr
Status
0 : P12
min
MEX
13.
Santiago Urrutia
Koirainen GP
0 : P13
min
UR
14.
Ryan Cullen
Manor
0 : P14
min
GB
15.
Nelson Mason
Hilmer Motorsport
0 : P15
min
CND
16.
Luis Sa Silva
Carlin
0 : P16
min
ANG
17.
Carmen Jorda
Koirainen GP
0 : P17
min
E
18.
Luca Ghiotto
Trident Racing
0 : P18
min
I
19.
Sebastian Balthasar
Hilmer Motorsport
0 : P19
min
D
20.
John Bryant-Meisner
Trident Racing
0 : P20
min
S
21.
Matheo Tuscher
Jenzer
0 : P21
min
CH
22.
Robert Visoiu
Arden
0 : P22
min
RO
23.
Patric Niederhauser
Arden
0 : P23
min
CH
24.
Jimmy Eriksson
Koirainen GP
0 : P26
min
S
25.
Marvin Kirchhöfer
ART GrandPrix
0 : P25
min
D
26.
Patrick Kujala
Manor
0 : P24
min
SF
Nie startował w wyścigu:
19.
Sebastian Balthasar
Hilmer Motorsport
0 : P19
min
Alex Lynn
SPA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.