na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2014
Sezon 2014
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
A1-Ring
4.
A1-Ring 2
5.
Silverstone
6.
Silverstone 2
7.
Hockenheim
8.
Hockenheim 2
9.
Hungaroring
10.
Hungaroring 2
11.
Spa
12.
Spa 2
13.
Monza
14.
Monza 2
15.
Soczi
16.
Soczi 2
17.
Yas Marina
18.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
A1-Ring
3. A1-Ring
KWALIFIKACJE
A1-Ring, Spielberg
Długość: 4326 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Alex Lynn
Carlin
1 : 20.585
min
GB
2.
Alex Fontana
ART GrandPrix
1 : 20.608
min
CH
3.
Emil Bernstorff
Carlin
1 : 20.693
min
GB
4.
Patrick Kujala
Manor
1 : 20.744
min
SF
5.
Jimmy Eriksson
Koirainen GP
1 : 20.797
min
S
6.
Dean Stoneman
Manor
1 : 20.664
min
GB
7.
Marvin Kirchhöfer
ART GrandPrix
1 : 20.863
min
D
8.
Richie Stanaway
Status
1 : 20.974
min
NZ
9.
Nick Yelloly
Status
1 : 21.071
min
GB
10.
Luis Sa Silva
Carlin
1 : 21.142
min
ANG
11.
Riccardo Agostini
Hilmer Motorsport
1 : 21.149
min
I
12.
Dino Zamparelli
ART GrandPrix
1 : 21.168
min
GB
13.
Nelson Mason
Hilmer Motorsport
1 : 21.193
min
CND
14.
Matheo Tuscher
Jenzer
1 : 21.225
min
CH
15.
Patric Niederhauser
Arden
1 : 21.236
min
CH
16.
Robert Visoiu
Arden
1 : 21.309
min
RO
17.
Santiago Urrutia
Koirainen GP
1 : 21.382
min
UR
18.
Jann Mardenborough
Arden
1 : 21.227
min
GB
19.
Roman De Beer
Trident Racing
1 : 21.491
min
ZA
20.
Pal Varhaug
Jenzer
1 : 21.654
min
N
21.
Adderly Fong
Jenzer
1 : 21.908
min
CND
22.
Victor Carbone
Trident Racing
1 : 22.125
min
BR
23.
Nikolay Martsenko
Hilmer Motorsport
1 : 22.171
min
RUS
24.
Ryan Cullen
Manor
1 : 22.259
min
GB
25.
Alfonso Celis Jr
Status
1 : 21.591
min
MEX
26.
Carmen Jorda
Koirainen GP
1 : 23.802
min
E
Alex Lynn
A1-RING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.