na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2014
Sezon 2014
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
A1-Ring
4.
A1-Ring 2
5.
Silverstone
6.
Silverstone 2
7.
Hockenheim
8.
Hockenheim 2
9.
Hungaroring
10.
Hungaroring 2
11.
Spa
12.
Spa 2
13.
Monza
14.
Monza 2
15.
Soczi
16.
Soczi 2
17.
Yas Marina
18.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Catalunya
2. Catalunya
KWALIFIKACJE
Catalunya, Barcelona
Długość: 4655 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Matheo Tuscher
Jenzer
1 : P8
min
CH
2.
Dean Stoneman
Manor
1 : P7
min
GB
3.
Dino Zamparelli
ART GrandPrix
1 : P6
min
GB
4.
Marvin Kirchhöfer
ART GrandPrix
1 : P5
min
D
5.
Patrick Kujala
Manor
1 : P4
min
SF
6.
Richie Stanaway
Status
1 : P3
min
NZ
7.
Jimmy Eriksson
Koirainen GP
1 : P2
min
S
8.
Alex Lynn
Carlin
1 : P1
min
GB
9.
Nick Yelloly
Status
1 : P9
min
GB
10.
Patric Niederhauser
Arden
1 : P10
min
CH
11.
Alex Fontana
ART GrandPrix
1 : P11
min
CH
12.
Pal Varhaug
Jenzer
1 : P12
min
N
13.
Robert Visoiu
Arden
1 : P13
min
RO
14.
Jann Mardenborough
Arden
1 : P14
min
GB
15.
Ryan Cullen
Manor
1 : P15
min
GB
16.
Luis Sa Silva
Carlin
1 : P16
min
ANG
17.
Nelson Mason
Hilmer Motorsport
1 : P17
min
CND
18.
Alfonso Celis Jr
Status
1 : P18
min
MEX
19.
Beitske Visser
Hilmer Motorsport
1 : P19
min
NL
20.
Denis Nagulin
Trident Racing
1 : P20
min
RUS
21.
Santiago Urrutia
Koirainen GP
1 : P21
min
UR
22.
Ivan Taranov
Hilmer Motorsport
1 : P22
min
RUS
23.
Adderly Fong
Jenzer
1 : P23
min
CND
24.
Victor Carbone
Trident Racing
1 : P26
min
BR
25.
Roman De Beer
Trident Racing
1 : P25
min
ZA
26.
Emil Bernstorff
Carlin
1 : P24
min
GB
27.
Carmen Jorda
Koirainen GP
1 : P27
min
E
Matheo Tuscher
CATALUNYA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2014
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.