na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2010
Sezon 2010
+
--
1.
Sao Paulo Street
2.
St.Petersburg
3.
Barber Circuit
4.
Long Beach
5.
Kansas City
6.
Indianapolis
7.
Fort Worth
8.
Newton
9.
Watkins Glen
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Lexington
13.
Sonoma
14.
Chicagoland
15.
Sparta
16.
Motegi
17.
Homestead
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Watkins Glen
9. Watkins Glen
KWALIFIKACJE
Watkins Glen, New York
Długość: 5552 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Will Power
Verizon Penske
1 : 29.3164
min
AUS
2.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 29.4609
min
BR
3.
Ryan Briscoe
Team Penske
1 : 29.9346
min
AUS
4.
Dario Franchitti
Target Chip Ganassi
1 : 29.9601
min
GB
5.
Takuma Sato
KV Racing
1 : 30.1410
min
J
6.
Justin Wilson
Dreyer & Reinbold
1 : 30.2667
min
GB
7.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
1 : 30.1389
min
NZ
8.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 30.2042
min
USA
9.
Mario Moraes
KV Racing
1 : 30.2644
min
BR
10.
Adam Carroll
Andretti Autosport
1 : 30.4886
min
GB
11.
Raphael Matos
Luczo Dragon
1 : 30.5276
min
BR
12.
Paul Tracy
Dreyer & Reinbold
1 : 30.8414
min
CDN
13.
Tony Kanaan
Andretti Autosport
1 : 31.1934
min
USA
14.
Hideki Mutoh
Newman-Haas
1 : 31.1723
min
J
15.
Simona de Silvestro
HVM Racing
1 : 31.3268
min
CH
16.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 31.4333
min
USA
17.
Vitor Meira
Foyt Enterprises
1 : 31.4088
min
BR
18.
Mario Romancini
Conquest
1 : 31.5797
min
BR
19.
Alex Tagliani
FAZZT Race Team
1 : 31.5218
min
CDN
20.
Dan Wheldon
Panther Racing
1 : 31.5988
min
GB
21.
Danica Patrick
Andretti Autosport
1 : 31.5329
min
USA
22.
Alex Lloyd
Dale Coyne
1 : 33.9832
min
USA
23.
Bertrand Baguette
Conquest
1 : 32.1888
min
B
24.
Milka Duno
Dale Coyne
1 : 40.4911
min
YV
25.
Ernesto Viso
KV Racing
0 : 00.0000
min
YV
Will Power
WATKINS GLEN
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2010
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.