na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2010
Sezon 2010
+
--
1.
Sao Paulo Street
2.
St.Petersburg
3.
Barber Circuit
4.
Long Beach
5.
Kansas City
6.
Indianapolis
7.
Fort Worth
8.
Newton
9.
Watkins Glen
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Lexington
13.
Sonoma
14.
Chicagoland
15.
Sparta
16.
Motegi
17.
Homestead
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Sao Paulo Street
1. Sao Paulo Street
KWALIFIKACJE
Sao Paulo Street, Sao Paulo
Długość: 4063 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Dario Franchitti
Target Chip Ganassi
1 : 27.7354
min
GB
2.
Alex Tagliani
FAZZT Race Team
1 : 27.7676
min
CDN
3.
Justin Wilson
Dreyer & Reinbold
1 : 27.8183
min
GB
4.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 27.8756
min
USA
5.
Will Power
Verizon Penske
1 : 28.0156
min
AUS
6.
Tony Kanaan
Andretti Autosport
1 : 27.8382
min
USA
7.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
1 : 28.0104
min
NZ
8.
Ryan Briscoe
Team Penske
1 : 28.1176
min
AUS
9.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 28.1200
min
BR
10.
Takuma Sato
KV Racing
1 : 28.2679
min
J
11.
Simona de Silvestro
HVM Racing
1 : 28.8691
min
CH
12.
Raphael Matos
Luczo Dragon
1 : 29.0994
min
BR
13.
Danica Patrick
Andretti Autosport
1 : 30.1253
min
USA
14.
Hideki Mutoh
Newman-Haas
1 : 28.4659
min
J
15.
Alex Lloyd
Dale Coyne
1 : 30.4641
min
USA
16.
Vitor Meira
Foyt Enterprises
1 : 29.1131
min
BR
17.
Ernesto Viso
KV Racing
1 : 30.4947
min
YV
18.
Dan Wheldon
Panther Racing
1 : 29.1960
min
GB
19.
Mike Conway
Dreyer & Reinbold
1 : 33.7584
min
GB
20.
Mario Romancini
Conquest
1 : 30.8838
min
BR
21.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 39.6813
min
USA
22.
Ana Beatriz
Dreyer & Reinbold
1 : 32.4161
min
BR
23.
Mario Moraes
KV Racing
0 : 00.0000
min
BR
24.
Milka Duno
Dale Coyne
1 : 36.0065
min
YV
Dario Franchitti
SAO PAULO STREET
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2010
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.