na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2010
Sezon 2010
+
--
1.
Sao Paulo Street
2.
St.Petersburg
3.
Barber Circuit
4.
Long Beach
5.
Kansas City
6.
Indianapolis
7.
Fort Worth
8.
Newton
9.
Watkins Glen
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Lexington
13.
Sonoma
14.
Chicagoland
15.
Sparta
16.
Motegi
17.
Homestead
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
St.Petersburg
2. St.Petersburg
KWALIFIKACJE
St.Petersburg, Florida
Długość: 2896 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Will Power
Verizon Penske
1 : 01.6026
min
AUS
2.
Tony Kanaan
Andretti Autosport
1 : 01.8797
min
USA
3.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
1 : 02.0820
min
NZ
4.
Justin Wilson
Dreyer & Reinbold
1 : 02.1992
min
GB
5.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 02.2118
min
BR
6.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 02.3461
min
USA
7.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 01.8979
min
USA
8.
Alex Tagliani
FAZZT Race Team
1 : 01.9692
min
CDN
9.
Ernesto Viso
KV Racing
1 : 01.9807
min
YV
10.
Mike Conway
Dreyer & Reinbold
1 : 02.0434
min
GB
11.
Takuma Sato
KV Racing
1 : 02.4205
min
J
12.
Hideki Mutoh
Newman-Haas
1 : 02.5113
min
J
13.
Dario Franchitti
Target Chip Ganassi
1 : 02.1944
min
GB
14.
Simona de Silvestro
HVM Racing
1 : 02.4493
min
CH
15.
Dan Wheldon
Panther Racing
1 : 02.2557
min
GB
16.
Graham Rahal
Fisher Racing
1 : 02.5044
min
USA
17.
Vitor Meira
Foyt Enterprises
1 : 02.2688
min
BR
18.
Mario Romancini
Conquest
1 : 02.7366
min
BR
19.
Ryan Briscoe
Team Penske
1 : 02.3205
min
AUS
20.
Mario Moraes
KV Racing
1 : 02.8294
min
BR
21.
Danica Patrick
Andretti Autosport
1 : 02.4904
min
USA
22.
Alex Lloyd
Dale Coyne
1 : 03.4793
min
USA
23.
Raphael Matos
Luczo Dragon
1 : 03.0144
min
BR
24.
Milka Duno
Dale Coyne
1 : 08.5058
min
YV
Will Power
ST.PETERSBURG
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2010
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.