na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2010
Sezon 2010
+
--
1.
Sao Paulo Street
2.
St.Petersburg
3.
Barber Circuit
4.
Long Beach
5.
Kansas City
6.
Indianapolis
7.
Fort Worth
8.
Newton
9.
Watkins Glen
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Lexington
13.
Sonoma
14.
Chicagoland
15.
Sparta
16.
Motegi
17.
Homestead
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Sonoma
13. Sonoma
KWALIFIKACJE
Sonoma, California
Długość: 4055 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Will Power
Verizon Penske
1 : 16.5282
min
AUS
2.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 16.5652
min
BR
3.
Dario Franchitti
Target Chip Ganassi
1 : 16.9437
min
GB
4.
Alex Tagliani
FAZZT Race Team
1 : 17.2068
min
CDN
5.
Ryan Briscoe
Team Penske
1 : 17.2109
min
AUS
6.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
1 : 17.3470
min
NZ
7.
Justin Wilson
Dreyer & Reinbold
1 : 16.9447
min
GB
8.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 17.1317
min
USA
9.
Tony Kanaan
Andretti Autosport
1 : 17.3181
min
USA
10.
Raphael Matos
Luczo Dragon
1 : 17.3710
min
BR
11.
Simona de Silvestro
HVM Racing
1 : 17.7429
min
CH
12.
Dan Wheldon
Panther Racing
1 : 17.8280
min
GB
13.
Bertrand Baguette
Conquest
1 : 17.5239
min
B
14.
Hideki Mutoh
Newman-Haas
1 : 17.5187
min
J
15.
Ernesto Viso
KV Racing
1 : 17.6825
min
YV
16.
Graham Rahal
Newman-Haas
1 : 17.5284
min
USA
17.
Takuma Sato
KV Racing
1 : 17.7112
min
J
18.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 17.6216
min
USA
19.
J.R. Hildebrand
Dreyer & Reinbold
1 : 17.7659
min
USA
20.
Mario Moraes
KV Racing
1 : 17.7533
min
BR
21.
Vitor Meira
Foyt Enterprises
1 : 17.9149
min
BR
22.
Alex Lloyd
Dale Coyne
1 : 18.0423
min
USA
23.
Danica Patrick
Andretti Autosport
1 : 18.3995
min
USA
24.
Milka Duno
Dale Coyne
1 : 22.2980
min
YV
25.
Francesco Dracone
Conquest
1 : 21.2262
min
I
Will Power
SONOMA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2010
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.