na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
IRL
Indy Racing League
Sezon
2010
Sezon 2010
+
--
1.
Sao Paulo Street
2.
St.Petersburg
3.
Barber Circuit
4.
Long Beach
5.
Kansas City
6.
Indianapolis
7.
Fort Worth
8.
Newton
9.
Watkins Glen
10.
Toronto
11.
Edmonton
12.
Lexington
13.
Sonoma
14.
Chicagoland
15.
Sparta
16.
Motegi
17.
Homestead
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Barber Circuit
3. Barber Circuit
KWALIFIKACJE
Barber Circuit, Alabama
Długość: 3685 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Will Power
Verizon Penske
1 : 10.1356
min
AUS
2.
Mike Conway
Dreyer & Reinbold
1 : 10.6501
min
GB
3.
Helio Castroneves
Team Penske
1 : 10.6569
min
BR
4.
Marco Andretti
Andretti Autosport
1 : 11.0701
min
USA
5.
Scott Dixon
Target Chip Ganassi
1 : 11.3557
min
NZ
6.
Takuma Sato
KV Racing
1 : 11.4387
min
J
7.
Dario Franchitti
Target Chip Ganassi
1 : 10.6307
min
GB
8.
Tony Kanaan
Andretti Autosport
1 : 10.6903
min
USA
9.
Ryan Briscoe
Team Penske
1 : 10.7602
min
AUS
10.
Ernesto Viso
KV Racing
1 : 10.7757
min
YV
11.
Justin Wilson
Dreyer & Reinbold
1 : 10.7760
min
GB
12.
Mario Moraes
KV Racing
1 : 11.5219
min
BR
13.
Simona de Silvestro
HVM Racing
1 : 11.0262
min
CH
14.
Ryan Hunter-Reay
Andretti Autosport
1 : 10.7449
min
USA
15.
Graham Rahal
Fisher Racing
1 : 11.1495
min
USA
16.
Alex Lloyd
Dale Coyne
1 : 10.9524
min
USA
17.
Hideki Mutoh
Newman-Haas
1 : 11.2855
min
J
18.
Raphael Matos
Luczo Dragon
1 : 11.0507
min
BR
19.
Danica Patrick
Andretti Autosport
1 : 11.5340
min
USA
20.
Vitor Meira
Foyt Enterprises
1 : 11.1348
min
BR
21.
Alex Tagliani
FAZZT Race Team
1 : 11.5669
min
CDN
22.
Mario Romancini
Conquest
1 : 11.6020
min
BR
23.
Dan Wheldon
Panther Racing
1 : 11.6095
min
GB
24.
Milka Duno
Dale Coyne
1 : 15.1422
min
YV
25.
Bertrand Baguette
Conquest
1 : 11.9800
min
B
Will Power
BARBER CIRCUIT
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2010
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.